  • 1. Data: 2010-11-02 10:20:27
    Temat: pozbycie sie lokatora
    Od: " kwalifik" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam

    Moja kuzynka kupuje wlasnie mieszkanie 2 pokojowe w Krakowie. I ma problem bo w
    tym mieszkaniu jest student i studentka. Dostali już wypowiedzenie od
    poprzedniego wlasciciela ale az na 4 miesiace. Co moze zrobic aby pozbyc sie
    ich wczesniej? Z nimi nie ma umowy. Moze podpisac nowa umowe na wyzszych
    warunkach na te 4 miesiace ? Pomozcie bo strasznie jej sie spieszy

  • 2. Data: 2010-11-02 10:37:38
    Temat: Re: pozbycie sie lokatora
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 02.11.2010 11:20, kwalifik pisze:
> [...]
    > ich wczesniej? Z nimi nie ma umowy. Moze podpisac nowa umowe na wyzszych
    > warunkach na te 4 miesiace ? Pomozcie bo strasznie jej sie spieszy

    Widziały gały co brały.

    Umowy najmu się "dziedziczy", a wypowiedzenie 4-miesięczne jest tylko
    miesiąc dłuższe niż "domyślne" ustawowe.

    Jak jej się śpieszy, to niech się umówi z lokatorami. Czas to pieniądz -
    i vice versa.

  • 3. Data: 2010-11-02 12:18:21
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik " kwalifik" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:iaoolb$arp$...@i...gazeta.pl...

    > Co moze zrobic aby pozbyc sie
    > ich wczesniej? Z nimi nie ma umowy.

    moze z nimi probowac sie dogadac, ale doradzalbym grzecznie :)
    bo jak sie studenciaki upra, to sie wcale nie wyprowadza, a ona bez rozprawy
    sadowej i egzekucji komorniczej nie ruszy ich z mieszkania

  • 4. Data: 2010-11-02 12:31:55
    Od: DŻejKej <w...@o...pl>

    > sadowej i egzekucji komorniczej nie ruszy ich z mieszkania

    Miałam podobną sytuację. Czekasz jak wyjdo, wchodzisz i zmioeniasz zamki.
    Nie wpuszczszasz bo nie majo tytułu (mieszkanie jest innego włąśiccila).
    Załatwione w 1 dzień

    jk

  • 5. Data: 2010-11-02 13:13:50
    Od: gr <j...@w...pl>

    On 2 Lis, 13:31, DŻejKej <w...@o...pl> wrote:

> [...]
    > Nie wpuszczszasz bo nie majo tytułu (mieszkanie jest innego włąśiccila).

    I tylko ich rzeczy w obecności światków trzeba popakowac aby o
    kradzież cię nie posądziły.

  • 6. Data: 2010-11-02 13:45:03
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Tue, 2 Nov 2010 13:31:55 +0100, DŻejKej napisał(a):

    > Miałam podobną sytuację. Czekasz jak wyjdo, wchodzisz i zmioeniasz zamki.
    > Nie wpuszczszasz bo nie majo tytułu (mieszkanie jest innego włąśiccila).
    > Załatwione w 1 dzień

    Jakiego tytułu nie mają?
    Jak mają umowę najmu, to mogą iść na policję i będziesz miał kuku.
    Jak nie mają umowy to mogą iść do US i też będziesz miał kuku ;]

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 7. Data: 2010-11-02 14:02:21
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-11-02 14:45, Kapsel pisze:

    > Jakiego tytułu nie mają?
    > Jak mają umowę najmu, to mogą iść na policję i będziesz miał kuku.
    > Jak nie mają umowy to mogą iść do US i też będziesz miał kuku ;]

    Dyskutując z trolem koliną i odnosząc się do jego/jej absurdalnych
    "porad" sam możesz sobie zrobić kuku mentalne, głupota podobno może być
    zaraźliwa :)

    --
    MZ

  • 8. Data: 2010-11-02 14:04:27
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "DŻejKej" <w...@o...pl> napisał w wiadomości grup

    > Miałam podobną sytuację.

    napewno kolina, ty wszystko mialas i wszystko wiesz ;)

  • 9. Data: 2010-11-02 14:20:56
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Kapsel" <k...@p...onet.pl>

    > Jakiego tytułu nie mają?
    > Jak nie mają umowy to mogą iść do US i też będziesz miał kuku ;]

    Bo poprzedni właściciel nie zapłacił za siebie ?

  • 10. Data: 2010-11-02 14:56:34
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Tue, 02 Nov 2010 15:02:21 +0100, MZ napisał(a):

    > Dyskutując z trolem koliną i odnosząc się do jego/jej absurdalnych
    > "porad" sam możesz sobie zrobić kuku mentalne, głupota podobno może być
    > zaraźliwa :)

    Uff, nie skojarzyłem osobnika po tym nicku ;] dzięki za info

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net