  • 1. Data: 2011-02-11 18:37:40
    Temat: nagranie koncertu na youtube ...
    Od: "BETON" <b...@m...pl>

    Witam
    Jakie konsekwencje mogą spotkać osobe która udostępni fragment/y koncertu
    nagrane prywatną kamerą i udostępni ją w serwisach typu youtube. - poza
    usunięciem go przez pracowników w/w serwisów.
    Czesto oglądam rózne fragmenty takich koncertów i wydaje sie ze takie nagrania
    łamią prawa autorskie a są cały czas dostępne.

  • 2. Data: 2011-02-11 18:54:05
    Temat: Re: nagranie koncertu na youtube ...
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 11.02.2011 19:37, BETON pisze:
> [...]
    > Czesto oglądam rózne fragmenty takich koncertów i wydaje sie ze takie
    > nagrania łamią prawa autorskie a są cały czas dostępne.

    A co, zamierzasz donosić?

  • 3. Data: 2011-02-11 19:50:55
    Od: "BETON" <b...@m...pl>

    Użytkownik "Andrzej Ława" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    wiadomości news:ij40kd$g7o$1@inews.gazeta.pl...

    > A co, zamierzasz donosić?

    zamierzam wrzucić :)

  • 4. Data: 2011-02-11 20:49:12
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 2/11/2011 12:37 PM, BETON wrote:
> [...]
    > Czesto oglądam rózne fragmenty takich koncertów i wydaje sie ze takie
    > nagrania łamią prawa autorskie a są cały czas dostępne.

    nie masz prawa do dalszego rozpowszechniania, czyli po kieszeni cie.
    moze pojsc w spore kwoty.

  • 5. Data: 2011-02-12 13:25:50
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 11 Feb 2011, witek wrote:

    > nie masz prawa do dalszego rozpowszechniania, czyli po kieszeni cie.
    > moze pojsc w spore kwoty.

    ...z zastrzeżeniem, że skoro nie wiemy o jakie "fragmenty" chodzi,
    w rachubę może wejść jeszcze "prawo cytatu".
    Urywek pokazujący że girara się muzykowi rozlatuje tudzież że
    któryś przyszedł w pękniętej koszuli IMVHO przechodzi "test legalności" ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 6. Data: 2011-02-12 18:41:23
    Od: "BETON" <b...@m...pl>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Urywek pokazujący że girara się muzykowi rozlatuje tudzież że
    > któryś przyszedł w pękniętej koszuli IMVHO przechodzi "test legalności" ;)

    chodzi o nagranie amatorską kamerą cały występ jednego uczestnika na
    castingu-mam talent. Czyli ok 5 min.