  • 1. Data: 2011-02-11 18:37:58
    Temat: spis powszechny
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    Nie brałem i nie mam zamiaru brać udziału w tzw. spisie powszechnym, ale
    czysto teoretycznie zastanawiam się, jak można sprawdzić prawdziwość
    niektórych danych podawanych rachmistrzowi, jaki jest zakres ich uprawnień w
    tym względzie.

    --
    Jotte

  • 2. Data: 2011-02-11 18:54:28
    Temat: Re: spis powszechny
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Jotte wrote:

> [...]
    > czysto teoretycznie zastanawiam się, jak można sprawdzić prawdziwość
    > niektórych danych podawanych rachmistrzowi, jaki jest zakres ich uprawnień

    A nie jest przypadkiem tak, że nikt nie będzie Cię pytało zdanie, tylko masz
    odpowiadać, bo jak nie, to grzywna/odsiadka/whatever?
    J.

  • 3. Data: 2011-02-11 19:08:28
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    > A nie jest przypadkiem tak, że nikt nie będzie Cię pytało zdanie
    > , tylko masz
    > odpowiadać, bo jak nie, to grzywna/odsiadka/whatever?

    Nikt mnie nie będzie o nic pytał, ani przypadkiem, ani ustawowo.
    Chodzi mi o czysto hipotetyczną sytuację, gdy rachmistrz pyta a inwigilowany
    nakłamie, bo tak mu się spodoba, to jakie są możliwości sprawdzenia.

    --
    Jotte

  • 4. Data: 2011-02-11 19:28:43
    Od: Rysio <o...@p...pl>

    W dniu 2011-02-11 19:37, Jotte pisze:
> [...]
    > czysto teoretycznie zastanawiam się, jak można sprawdzić prawdziwość
    > niektórych danych podawanych rachmistrzowi, jaki jest zakres ich

    Spis powszechny to idiotyzm, i tak kazdy obywatel jest w bazie pesel od
    narodzenia do smierci wiec na chuj komu spis ?

  • 5. Data: 2011-02-11 19:32:04
    Od: Maruda <n...@c...pl>

    W dniu 2011-02-11 20:28, Rysio pisze:

    > Spis powszechny to idiotyzm, i tak kazdy obywatel jest w bazie pesel od
    > narodzenia do smierci wiec na chuj komu spis ?

    A na chuj komu czas letni? (Gdy mamy oświetlenie "energooszczędne", to
    to przesunięcie godzin wstawania niewiele zmienia.). Chodzi o to, aby
    motłoch czuł konieczność podporządkowania się władczej sile władzy.

    "Zabić urzędnika, to nie grzech, nie trzeba się spowiadać."

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 6. Data: 2011-02-11 19:52:32
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Maruda" <n...@c...pl> napisał w wiadomości

    > A na chuj komu czas letni? (Gdy mamy oświetlenie "energooszczędne", to to
    > przesunięcie godzin wstawania niewiele zmienia.). Chodzi o to, aby motłoch
    > czuł konieczność podporządkowania się władczej sile władzy.

    Pomimo, ze posiadam zarwki energooszczedne, to jednak lepiej czuje sie, gdy
    w czerwcu Slonce zachodzi o 21 niz gdyby zachodzilo o 20.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 7. Data: 2011-02-11 20:49:53
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 2/11/2011 12:37 PM, Jotte wrote:
> [...]
    > czysto teoretycznie zastanawiam się, jak można sprawdzić prawdziwość
    > niektórych danych podawanych rachmistrzowi, jaki jest zakres ich

    ustawa o spisie powszechnym

  • 8. Data: 2011-02-11 20:53:00
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 2/11/2011 1:28 PM, Rysio wrote:

    > Spis powszechny to idiotyzm, i tak kazdy obywatel jest w bazie pesel od
    > narodzenia do smierci wiec na chuj komu spis ?

    nie kazdy jest obywatel i nie kazdy jest w bazie psesl,
    po za tym nie wszystkie informacje sa w bazie pesel, czy jakiejkolwiek
    innej, po za tym nawet jak sa, to nie ma mozliwosci ich uaktualniania.

  • 9. Data: 2011-02-12 08:36:34
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "SDD" <s...@t...pl> napisał

    > Pomimo, ze posiadam zarwki energooszczedne, to jednak lepiej czuje
    > sie, gdy w czerwcu Slonce zachodzi o 21 niz gdyby zachodzilo o 20.

    Czemu więc nie pozostac przy tym czasie letnim? Po co zimowy?

  • 10. Data: 2011-02-12 09:04:28
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    On Sat, 12 Feb 2011 09:36:34 +0100, Alek wrote:

    > Czemu więc nie pozostac przy tym czasie letnim? Po co zimowy?

    Po pierwsze pytanie należałoby odwrócić: po co czas letni, skoro nasz
    "naturalny" czas, to właśnie ten zimowy.

    Po drugie -- pewnie dlatego, że groziłaby nam, w grudniu, noc do 9.00.

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    || Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl ||