  • 1. Data: 2011-02-11 12:16:02
    Temat: zaginely dokumenty z sadzie
    Od: "Charlie" <c...@o...pl>

    Witam,
    mam taka sytuacje:
    1. Zlozylem wniosek do Sadu rejonowego o ustanowienie zarzadcy dla wspolnoty
    ze wzgledu na przepychanki zarzadow.
    2. Otrzymalem z sadu wezwanie do uzupelnienia brakow formalnych w postaci
    dostarczenia kopii wniosku w liczbie odpowiadajacej liczbie czlonkow
    wspolnoty, prawa do lokalu (mojego) i listy czlownkow wspolnoty z adresami.
    3. Dostarczylem wszystko w wymaganym terminie do biura podawczego sadu.
    4. Dostalem odmowe wszczecia postepowania ze wzgledu na brak uzupelnienia
    brakow formalnych....
    5. Zlozylem zazalenie z kopia potwierdzenia zlozenia wymaganych przez sad
    dokumentow.
    6. Otrzymalem od przeodniczacego sadu okregowego odrzucenie wniosku "bo w
    aktach nie ma kopii wnioskow dla wszytskich mieszkancow (ponad ryza
    papieru).... Pomimo, ze razem z zazaleniem dostarczylem kopie potwierdzenia
    zlozenia tychze dokumentow... sic!

    Decyzja jest prawomocna i co ja mam teraz zrobic?? Panienka z okienka
    zagubila papiery, ponioslem dodatkowe koszty (zazalenie) i na dodatek pomimo
    ewidentnego dowodu, ze zlozylem papiery to przewodniczacy stwierdzil w
    sumie, ze dowody ma d.... bo skoro nie ma w aktach to moja wina. Mam swiadka
    na to, ze skladalem, 3 osoby kserowaly wnioski i inne dokumenty,
    potwierdzenie zlozenia i to nic nie znaczy! W ten sposob mozna oddalic kazdy
    pozew wiec wydaje mi sie, ze praktyka sadu naganna.

    Moze ktos byl w podobnej sytuacji?? Co mozna zrobic? Jak wyciagnac
    konsekwencje w stosunku do osob, ktore dopuscily sie ewidentego zaniedbania?

    Pozdrawiam, Charlie

  • 2. Data: 2011-02-11 12:48:38
    Temat: Re: zaginely dokumenty z sadzie
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Charlie" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Moze ktos byl w podobnej sytuacji?? Co mozna zrobic? Jak wyciagnac
    > konsekwencje w stosunku do osob, ktore dopuscily sie ewidentego zaniedbania?

    Trzeba było wcześniej interweniować i zaskarżać postanowienie. Ja w podobnym
    przypadku tak reagowałem, a Sąd Pracy przysłał mi termin na posiedzenie w
    sprawie wyjaśnienia braku dokumentów:

    " W następstwie kilkukrotnego przeglądania akt sądowych w sprawie
    stwierdzam, że brak jest w nich oryginału mojego pisma dowodowego z dnia
    03.06.2010 r. oraz wymienionych w tym piśmie załączników do tego pisma, które
    złożyłem do Sądu dnia 07.06.2010 r. Przeglądając akta w ubiegłym roku wskazałem
    na tę dziwną sytuację i przekazałem kopię wspomnianego pisma dowodowego z ustną
    prośbą w sekretariacie wydziału o wyjaśnienie zaistniałej sytuacji braku moich
    dowodów w aktach. Przeglądając wczoraj akta sprawy stwierdziłem, że nadal brak
    jest w nich tychże wskazanych w piśmie dowodów i oryginału pisma z 03.06.2010 r.
    Zostałem w sekretariacie poinformowany, że został wyznaczony termin rozprawy na
    luty i mam nadzieję, że do tego czasu sprawa braku w aktach dowodów materialnych
    (zaświadczenia pracodawcy i innych wymienionych w piśmie) się wyjaśni i one się
    odnalazły. Nie zrobiłem sobie kopii tychże dowodów, ale wyślę pismo do mojego
    byłego szefa z TKKF-u pana X z prośbą o ponowne wystawienie mi zaświadczenia o
    uzyskiwanych zarobkach.".

    Ostatecznie, pozostanie ci Strasburg i art 6 konwencji.

    boukun