  • Data: 2018-07-04 22:43:14
    Temat: Re: minimalna ilosc sprzedawanego towaru na wage...
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mylisz się. Zdarza i się te dane zabezpieczać służbowo. To jest plik

    Mylisz pamięć fiskalną z kopią elektroniczną.

    Pamięć fiskalna "od zawsze" - czyli od 1993 roku powinna była zapewnić
    ok. 2000 zapisów fiskalnych i tak do tej pory jest.
    Zapis fiskalny to przede wszystkim raport fiskalny dobowy oraz zdarzenia
    inne, jak zerowanie RAM lub zmiana stawek VAT albo ich przypisania.

    > tekstowy zawierający to, co masz wydrukowane na paragonach, oraz ten
    > "paragon" rozliczenia dziennego. Tyle plików faktycznie, ile raportów
    > dziennych, ale w pliku są wszystkie paragony. Z tym, że karty miewają po

    Dlaczego pliki?
    W systemach Innova też? W Posnecie też?
    Nie wszystkie urządzenia fiskalne to Emar.

    > kilka GB, a plik ze stacji paliw handlującej piwem przy jeziorze
    > kilkaset kilo na dobę. No to na tę kartę 32 G B wejdzie Ci lekką ręką 32
    > x 1024 x 10 = 897 lat tych paragonów. A bywają większe karty. Mało kto
    > tym się akurat przejmuje.

    > I dlatego była druga rolka, którą przechowywałeś przez 5 lat, choć po
    > roku była wyblakła.

    I odpowiednikiem tego jest kopia elektroniczna, nazywana też IND,
    Electronic Journal, itp.
    Nie zawsze też jest to karta, czasem pamięć USB, a czasem dedykowane
    rozwiązanie.

    Jakby coś, to mam czwarty numer fiskalny wydany w Polsce :)
    A tak naprawdę, to drugi, bo pierwsze dwie legitymacje były "honorowe"
    dla dyrektorów IBM, którzy nawet nie bardzo umieli po polsku.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam