  • Data: 2018-07-05 15:33:32
    Temat: Re: minimalna ilosc sprzedawanego towaru na wage...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5b3d1e45$0$608$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 04-07-18 o 19:14, Kviat pisze:

    >U nas w tych wszystkich fast fudach przykładowo, to masowo zamiast
    >konkretnego towaru nabijali usługa gastronomiczna i od wszystkiego
    >pobierali 8% VAT-u, zamiast 23%. Że niby, jak ci PEPSI podają, to
    >butelkę otwierają i nalewają. PEPSI jest darmo, tylko za usługę
    >płacisz.
    >Ale to temat na osobną pogawędką w długi zimowy wieczór przy kominku
    >:-D

    W KFC placisz za "napoj", dostajesz kubek, i nalewasz sobie co chcesz
    i ile chcesz :-)

    Bo to jakas glupota - obiad 8%, a herbata do obiadu 23% ... o co tu
    chodzi ?

    A wiem, tradycja taka, herbata "od zawsze" byla oblozona wysokim clem,
    tylko ktos nie zauwazyl, ze to sie rewolucja zakonczylo :-)

    Ale ... ci od fastfoodow maja przeciez swoje zakupy, nie dziwi sie
    ktos, ze kupiono za pare tys towaru ze stawka 23%, a nie sprzedano nic
    ?

    J.