  • Data: 2018-07-09 22:45:34
    Temat: Re: minimalna ilosc sprzedawanego towaru na wage...
    Od: PiotRek <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-07-05 o 16:45, J.F. pisze:
    > https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/sprzedaw
    ca-w-żabce-domaga-się-10percent-prowizji-od-wydanej-
    reszty-gdy-klient-płaci-wysokim-nominałem-za-bułkę-c
    zy-ma-do-tego-prawo/ar-AAzCjF5

    > "Sprzedawca nie ma prawnego obowiązku wydania klientowi reszty. To
    > jedynie kwestia powszechnie przyjętego zwyczaju. Zatem skoro nie musi, a
    > może, to czy może uzależnić wydanie reszty od zainkasowania prowizji w
    > wysokości 10% wydawanej kwoty? Nasz czytelnik zauważył taką praktykę w
    > sklepie sieci Żabka na swoim osiedlu."
    >
    > Tylko schowac terminal od kart :-)

    Sprzedawca może ustalić cenę na kajzerkę w wysokości np. 10 zł, a tym
    kupującym, którzy płacą niskimi nominałami, udzielać rabatu. To chyba
    nie jest zabronione? :-)

    --
    Piotr