  • Data: 2018-07-05 16:45:58
    Temat: Re: minimalna ilosc sprzedawanego towaru na wage...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "m4rkiz" napisał w wiadomości grup
    >czy przedsiebiorca moze wprowadzic ilosci minimalne sprzedawanego
    >towaru 'luzem' - zakladajac ze posiada wagi ktore pozwalaja mu
    >odmierzyc ilosc produktu od 0,05kg?

    w zwiazku z tematem

    https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/sprzedaw
    ca-w-żabce-domaga-się-10percent-prowizji-od-wydanej-
    reszty-gdy-klient-płaci-wysokim-nominałem-za-bułkę-c
    zy-ma-do-tego-prawo/ar-AAzCjF5

    "Sprzedawca nie ma prawnego obowiązku wydania klientowi reszty. To
    jedynie kwestia powszechnie przyjętego zwyczaju. Zatem skoro nie musi,
    a może, to czy może uzależnić wydanie reszty od zainkasowania prowizji
    w wysokości 10% wydawanej kwoty? Nasz czytelnik zauważył taką praktykę
    w sklepie sieci Żabka na swoim osiedlu."

    Tylko schowac terminal od kart :-)

    J.