  • 121. Data: 2011-06-29 07:25:14
    Temat: Re: mandat za spozycie piwka w parku
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    valdoozz wrote:

    > Jakkolwiek. Za błędy policji, trzeba płacić. Wstrzymane PJ. Oni
    > sami wiedzą, że zrobili błąd. Wiem ze swoich źródeł. O sprawie
    > się zrobiło trochę głośno. Jutro mija 2-gi tydzień. Przyszło
    > pismo z sądu. Sąd zatrzymuje (jak ktoś pisał wcześniej
    > unieruchamia dokument) do czasu wyjaśnienia sprawy. Jak pech to
    > pech. Teraz to można co najwyżej szukać pomocy u adwokata, aby
    > przyśpieszyć sprawę, żeby (mam nadzieje) je odzyskać. Jak
    > obywatel popełni wykroczenie-kara. Jak policjant-trudno, zdarza
    > się. Nie podoba mi się to.

    Hyhy, witamy w Polsce. ;-)

    Ale serio to jeśli sprawa się wyjaśni na korzyść oskarżonych, i
    ten któremu zabrali prawko będzie mógł wykazać szkodę jaką
    poniósł (np. niemożność prowadzenia samochodu spowodowała
    konkretne straty) - będzie mu przysługiwało roszczenie do skarbu
    państwa.

    Po prawdzie te straty powinien pokrywać policjant/sędzia który
    prawko bezprawnie zatrzymuje, ale póki co u nas to nie obowiązuje.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 122. Data: 2011-06-29 08:39:42
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (29/06/11 00:40), valdoozz wrote:

    > Polecam mozille.

    Również polecam, tam właśnie mam tak porządnie powątkowane. Przez co
    najpierw czytałem twoje "czytaj uważnie moje wypowiedzi", skierowane do
    kogośtam, a następnie czytałem o tym że się pomyliłeś.

    p. m.

  • 123. Data: 2011-06-29 08:42:47
    Temat: Re: mandat za spozycie piwka w pa=?UTF-8?B?cmt1Pz0
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Tue, 28 Jun 2011 17:45:16 +0000 (UTC), Massai napisał(a):

    > A co do meritum: za jazdę rowerem po trawniku, na łące itp, to
    > można co najwyżej wlepić mandat za niszczenie zieleni miejskiej.

    To łąki, trawniki są tylko miejskie?
    Hmmm...:)))
    Gdyby się tak przypadkiem znalazła "prywatna łąka" lub "prywatny trawnik"
    czy wówczas można by otrzymać mandat? ;)

  • 124. Data: 2011-06-29 08:50:26
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-06-29 10:42, Kamil pisze:

    > To łąki, trawniki są tylko miejskie?
    > Hmmm...:)))
    > Gdyby się tak przypadkiem znalazła "prywatna łąka" lub "prywatny trawnik"
    > czy wówczas można by otrzymać mandat? ;)

    Pewien doktor z łąkarstwa na SGGW jakby co może potwierdzić (i
    literatura na to się też znajdzie), że chodzenie, zrywanie, zgryzanie
    trawy działa stymulująco na jej wzrost i jest konieczne do jej
    prawidłowego rozwoju :)

    --
    Liwiusz

  • 125. Data: 2011-06-29 10:42:20
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Kamil wrote:

    > To łąki, trawniki są tylko miejskie?

    "można co najwyżej". Jak są zielenią miejską.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 126. Data: 2011-06-29 15:04:42
    Temat: Re: mandat za spożycie piwka w p=?utf-8?Q?arku?=
    Od: valdoozz <v...@o...pl>

    W dniu 2011-06-29 09:04, Maddy pisze:

    > Bluźnisz. Każdy przyłapany po pijaku jest tylko po jednym piwie - czy
    > prowadzi samochód, czy łazi po rusztowaniach na budowie czy śpi na ławce
    > w parku.
    > Bo z piwem jak z miłością - każde piwo jest pierwsze.
    >
    > :-)

    Dla niedowiarków. Proszę ->
    http://img687.imageshack.us/img687/1336/pjzatrzymani
    e.jpg

    Więc chyba jednak po jednym.

    Wyraźnie jest napisane na drodze publicznej.
    A więc, dla owych policjantów park miejski to droga publiczna.

  • 127. Data: 2011-06-29 19:09:48
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:4e09057d$1@news.home.net.pl...

    > Ale nie w Dzienniku Ustaw, prawda? W przeciwieństwie do np. rozporządzeń
    > ministrów.
    >
    > To w ogóle jest gdzieś publikowane?

    Choćby w Internecie

    > Delegacja ustawowa, na którą powołuje się ów dekret, brzmi jak delegacja
    > do tworzenia _wewnętrznych_ regulaminów policji.

    Ale w tym wypadku zahacza to o cywili i tyle.

  • 128. Data: 2011-06-29 19:38:01
    Temat: Re: mandat za spożycie piwka w parku
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Misiek" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "valdoozz" <v...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Wg "starych" przepisow jesli droga nie byla droga publiczna - mogles
    > jezdzic po "spozyciu" heh
    > Wg "nowych" (obowiazujacych chyba od zeszlego roku) przepisy ruchu
    > drogowego obowiazuja rowniez na drogach osiedlowych na ten przyklad (o
    > ile dobrze pamietam musza byc jednak oznakowane jako strefy ruchu czy
    > jakos tak). Poszperaj, na pewno znajdziesz :-)

    W mojej ocenie taka wykładnia jest nieuprawniona. Przepisy ruchu drogowego
    mogą sobie tam obowiązywać, ale nie zmienia to unormowania kodeksu
    wykroczeń czy karnego, na mocy którego zakaz tyczy się dróg publicznych.
    Nie ma tu mowy o drogach, na których obowiązuje prawo o ruchu drogowym.

  • 129. Data: 2011-06-30 07:03:04
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "valdoozz" <v...@o...pl> napisał w wiadomości grup

    > Więc chyba jednak po jednym.

    jak po jednym, mieli 0,18 mg/l to znaczy że mieli 0,36 promila, a 0,3 to ja
    mam, ale po 2 setkach wódki, sprawdzane w długi weekend

    > Wyraźnie jest napisane na drodze publicznej.
    > A więc, dla owych policjantów park miejski to droga publiczna.

    niech idą po poradę prawną, być może wybronią się z tej drogi publicznej,
    ale w przypadku promili to jakoś im nie wierzę że to tylko jedno piwo było

  • 130. Data: 2011-06-30 07:14:50
    Od: valdoozz <v...@o...pl>

    W dniu 2011-06-30 09:03, szerszen pisze:

> [...]
    >
    > niech idą po poradę prawną, być może wybronią się z tej drogi
    > publicznej, ale w przypadku promili to jakoś im nie wierzę że to tylko

    Chodzi o to że bliżej 0,2 mg a nie 2,0 promila.
    Wiec jakiego wyniku można się podziewać po 1 piwku? Pisałem o dwóch
    piwach. Jednym dużo wcześniej. Badanie we krwi jest zawsze dokładniejsze.

    p.s.

    Jeśli pijesz 2 x 100g / długi weekend, to nie możesz pisać o 'wielkim
    doświadczeniu' w tej materii :-)