  • 21. Data: 2006-03-08 00:44:42
    Temat: Re: mandat 100zł co robic
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 7 Mar 2006 22:34:29 +0100, martin napisał(a):

    > teraz pierdolisz czy mowisz powaznie ??

    Zapewne jakby był zajęty pierdoleniem, to nie mógłby odpisywać na newsy, bo
    podejrzewam że dość ciężko wykonywać te dwie czynności jednocześnie.
    Przycinaj cytaty i odpisuj *pod* postami.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 22. Data: 2006-03-08 09:25:03
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    Użytkownik "Kuba_A" <n...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Tak się zwyczajowo robi, bo to żeby nie dawać większego mandatu.

    Co sie zwyczajowo robi?? :D Dobre, po prostu strazacy miejscy nawet podstawy
    prawnej nie znaja i zeruja na niewiedzy obywateli :)

    > Ja ostatnio dostałem za przejście przez ulicę ale wpisano mi dewastację
    > zieleni. Dzięki temu dostałem 50zl zamiast np 150zl.

    Hmm, a przez ulice przechodzic juz nie wolno??
    I 150 Ci chcial dac??
    Tak czy inaczej za podobne wykroczenia taryfikator przewiduje mandat w
    wysokosci 50 zl, wiec jak widzisz dales sie naciagnac niezle :)

    > Pozostaje podziękować temu policjantowi że nie był chu.em i Ty chyba też
    > powinieneś czuć odrobinę wdzięczności.

    Za co podziekowac?? Ze nie wiedzial co gada??
    tu masz taryfikator - sprawdz sobie, bo ktos Cie chyba chcial ostro
    naciagnac :)http://prawo.hoga.pl/taryfikator/start.asp

    > Z resztą to co wspisuje policjant w tej rybryce nie ma dla sprawy żadnego
    > znaczenia.

    Jasne :D

    > Ciekawie interpretujesz prawo.
    > Specjalnie dla Ciebie, art. 14 ustawy z 26 października 1982 r. W punkcie
    > 2 czytamy: "Zabrania się spożywania napojów alkoholowych na ulicach,
    > placach i w parkach, z wyjątkiem miejsc przeznaczonych do ich spożycia na
    > miejscu, w punktach sprzedaży tych napojów."

    No i czego tu nie rozumiesz?? Bo IMO ustawa jasno precyzuje gdzie wolno a
    gdzie nie wolno spozywac alkoholu, i wmawianie przez strazakow miejskich ze
    istnieje zakaz spozywania alkoholu w miejscu publicznym jest po prostu
    wielka bzdura

    Jacek

  • 23. Data: 2006-03-08 11:05:07
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu martin porozsypywal nastepujace haczki:
    > teraz pierdolisz czy mowisz powaznie ??
    A konkretnie do ktorej czesci wypowiedzi przedpiscy sie odnosisz? Naucz
    sie cytowac to wtedy ktos Cie zrozumie.
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 24. Data: 2006-03-08 15:45:22
    Od: "Lewis" <l...@p...onet.pl>

    > A jakie "narodowe" określenie przypiszesz crosspostowaniu?

    "rżnij! byle dobrze"... to taka mała propozycja :)

    Lewis
    red GSF 400

  • 25. Data: 2006-03-08 17:28:11
    Temat: Re: mandat 100zł co robic, a w takim Kijowie ...
    Od: "fotech" <fotech[wywalto]@poczta.onet.pl>

    > Zapłacić, a następnym razem iść jak człowiek do knajpy albo do znajomych i
    > napić się za 100 zł zamiast chlać na ulicy.

    ... jest w dobrym tonie wieczorem wyjsc na Kriesciatik, kupic piwko i
    siedziec na lawce, murku czy gdziekolwiek, nawet stac w tlumie ogladajacym
    wystepy na Majdanie.
    Sam nie piję, ale po chwilowym szoku wyszło na to, że takie przestepstwo w
    Polsce w innym kraju moze byc w pełni naturalnym zajawiskiem, i teraz nie
    wiem, co jest dobre, a co złe?

    Wojtek

  • 26. Data: 2006-03-08 17:31:18
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    Użytkownik "fotech" <fotech[wywalto]@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    >takie przestepstwo w
    > Polsce

    to nie jest przestepstwo

    Jacek

  • 27. Data: 2006-03-08 19:22:59
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    fotech wrote:

    > ... jest w dobrym tonie wieczorem wyjsc na Kriesciatik, kupic piwko i
    > siedziec na lawce, murku czy gdziekolwiek, nawet stac w tlumie ogladajacym
    > wystepy na Majdanie.

    Co kraj to obyczaj, co panstwo to prawo inne...

    ________________
    Gore, gore, gore!!! Horrory mniamusne, krwia ociakajace
    iX-Mozilla-Status: 0009ownej sadystycznej nieraz przemocy. Dlaczego i co
    nas kreci
    w takich filmach, brutalnych, wrecz chorych? ... http://tiny.pl/md2f

  • 28. Data: 2006-03-09 08:53:08
    Od: El-lE <i...@i...inv>

    scream wrote:

    > No cóż, wtedy jeszcze nie wiedziałem co i jak, dlatego wcisnęli mi ten kit
    > i nawet nie pisnąłem, tylko pokornie zapłaciłem. Potem się zainteresowałem
    > sprawą i następne próby ukarania mnie mandatem za "spożywanie w miejscu
    > publicznym" kończyły się tym, że ja spisywałem sobie ich dane, a oni mnie
    > tylko pouczali i rozstawaliśmy się "w pokoju"...

    To gdzie wtedy spozywales? Nie na ulicy, placu, parku?

  • 29. Data: 2006-03-09 13:38:02
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 09 Mar 2006 09:53:08 +0100, El-lE napisał(a):

    (...)
    > To gdzie wtedy spozywales? Nie na ulicy, placu, parku?

    Na klatce schodowej :)

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl