  • 1. Data: 2006-03-07 17:47:42
    Temat: mandat 100zł co robic
    Od: m...@g...com

    Witam..

    Mam do zaplacenia mandat w wysokosci 100zl, za pici w miejscu
    publicznym. Dzis przyszedl Pan z Us nie zapłąciłem, co teraz mam
    zrobic? musze placic, czy moge np. przelewem zaplacic pewna czesc
    mandatu i dadza mi spokoj czy to nic nie da?

  • 2. Data: 2006-03-07 18:17:15
    Temat: Re: mandat 100zł co robic
    Od: KrzysiekPP <k...@N...op.pl>

    > zrobic? musze placic, czy moge np. przelewem zaplacic pewna czesc
    > mandatu i dadza mi spokoj czy to nic nie da?

    Mentalnosc Polaczka ...

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2006-03-07 18:20:31
    Od: "Andrzej NH" <n...@v...pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@N...op.pl> napisał w wiadomości

    > Mentalnosc Polaczka ...

    polaczkowate prawo jest do dupy. Zeby piwka nie wolno bylo pic :|

  • 4. Data: 2006-03-07 18:30:56
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    Witam..

    > Mam do zaplacenia mandat w wysokosci 100zl, za pici w miejscu
    > publicznym.

    dziwne, przeciez nie ma takiego zakazu

    Jacek

  • 5. Data: 2006-03-07 18:31:32
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    Użytkownik "Andrzej NH" <n...@v...pl> napisał w wiadomości

    > polaczkowate prawo jest do dupy. Zeby piwka nie wolno bylo pic :|

    owszem, wolno - nie ma takiego zakazu ktory by zabranial picia piwa w
    miejscu publicznym

    Jacek

  • 6. Data: 2006-03-07 18:35:56
    Od: "Krzysztof" <o...@w...pl>

    Zaplacic - szkoda sie uzerac, a jak przyjdzie komornik to juz moze byc z
    300...

    K.

  • 7. Data: 2006-03-07 18:40:56
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Andrzej NH wrote:

    > Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@N...op.pl> napisał w wiadomości

    > polaczkowate prawo jest do dupy.

    Prawo to prawo. Jesli sie je zna i sie je lamie to sie placi... Jak nie
    pasi - sa kraje, gdzie prawo jest inne.

    > Zeby piwka nie wolno bylo pic :|

    Alez wolno, w domku, w piwiarni, w ogrodku, w restauracji...

    ________________
    Gore, gore, gore!!! Horrory mniamusne, krwia ociakajace i oplywajace
    w bezsensownej sadystycznej nieraz przemocy. Dlaczego i co nas kreci
    w takich filmach, brutalnych, wrecz chorych? ... http://tiny.pl/md2f

  • 8. Data: 2006-03-07 19:14:20
    Od: "Andrzej NH" <n...@v...pl>

    Użytkownik "castrol" <j...@w...blumen.pl> napisał w wiadomości

    > owszem, wolno - nie ma takiego zakazu ktory by zabranial picia piwa w
    > miejscu publicznym

    Czyli smiesz twierdzic ze kilkadziesiat mandatow wypisywanych dziennie przez
    sluzby mundurowe w naszym miescie jest procederem nielegalnym?

  • 9. Data: 2006-03-07 19:44:47
    Od: werther <s...@t...pl>

    m...@g...com wrote:

    > Witam..
    >
    > Mam do zaplacenia mandat w wysokosci 100zl, za pici w miejscu
    > publicznym.

    Drogo Ci policzyli. Ja dostałem 20 PLN za picie na ławce - podeszło dwóch
    żulików, myślałem, że ognia chcą albo drobne, a oni blachy wyciągnęli i
    mandat mi wlepili, pewnie de facto za myslenie. Sprzedam na ten cel
    podręcznik do Active Server Pages, kontakt na priv. :P

    --
    Pozdrawiam, werther | werther()tlen,pl | PGP Key ID: 0x6A81CB10

  • 10. Data: 2006-03-07 20:37:02
    Od: "adi" <p...@g...pl>

    > Mentalnosc Polaczka ...
    i po co tak piszesz?
    nie lepiej napisac, ze jest trollem, niz sprowadzac wszystko do narodowosci?