  • 1. Data: 2006-03-07 13:37:33
    Temat: Mandat za jazde samochodem podczas rozmowy przez komorke...
    Od: <y...@o...pl>

    Witam!
    Mam problem poniewaz dostalem mandat za jazde samochodem podczas rozmowy
    przez komorke... Czy da sie jakos od tego odwolac ? Anulować gdzies ?
    Zapłacić mniej ? Co mam zrobić ? CZy moze pogodzic sie z faktem złapania
    przez smerfy i zapłacić ?
    Pozdrawiam.
    dr Bartek

  • 2. Data: 2006-03-07 13:44:41
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > przez komorke... Czy da sie jakos od tego odwolac ?

    Odwołać możesz, ale co powiesz, że to nie byłeś Ty?

    Anulować gdzies ?

    Zapłać lepiej i więcej nie grzesz.

    Pozdrawiam

    jacek

  • 3. Data: 2006-03-07 13:56:59
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    y...@o...pl wrote:
    > Witam!
    > Mam problem poniewaz dostalem mandat za jazde samochodem podczas rozmowy
    > przez komorke... Czy da sie jakos od tego odwolac ? Anulować gdzies ?

    Prawo jazdy sobie anuluj!

    Nieprzytomni jednokomórkowcy...

    > Zapłacić mniej ? Co mam zrobić ? CZy moze pogodzic sie z faktem złapania
    > przez smerfy i zapłacić ?

    Zapłacić i nigdy więcej nie gadać przed telefon podczas jazdy.

  • 4. Data: 2006-03-07 13:58:21
    Od: macteanimo<a...@o...pl>

    Od mandatu przyjętego nie ma odwołania.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 5. Data: 2006-03-07 13:58:33
    Od: macteanimo<a...@k...pl>

  • 6. Data: 2006-03-07 13:59:04
    Od: "Huckleberry" <n...@n...onet.pl>

    Użytkownik "Agent 0700" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Odwołać możesz, ale co powiesz, że to nie byłeś Ty?

    Może powiedzieć, ze to nie była komórka tylko np. golarka ;)
    pozdrawiam

  • 7. Data: 2006-03-07 14:00:54
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    macteanimo wrote:
    > Od mandatu przyjętego nie ma odwołania.

    To akurat bzdura.

  • 8. Data: 2006-03-07 14:11:47
    Od: "Michał" <m...@o...pl>

    > Mam problem poniewaz dostalem mandat za jazde samochodem podczas
    > rozmowy
    > przez komorke...

    Nie. Dostałeś mandat za rozmowę przez komórkę podczas jazdy samochodem.

  • 9. Data: 2006-03-07 14:14:06
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    Użytkownik "macteanimo" <a...@k...pl> napisał w wiadomości
    > Od mandatu przyjętego nie ma odwołania.

    A myslisz ze jak napiszesz to kilka razy, to stanie sie prawda?? :>

    Jacek

  • 10. Data: 2006-03-07 15:06:58
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 7 Mar 2006 14:37:33 +0100, y...@o...pl napisał(a):

    > za jazde samochodem podczas rozmowy przez komorke

    ROTFL :D
    Aż dziwne, że nikt jak do tej pory nie zauważył śmieszności tego
    sformułowania :)

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl