  • 1. Data: 2006-03-07 16:56:18
    Temat: "Home office"
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Czy określenie z angielskojęzycznej licencji programu pozwalające na
    stosowanie programu w "home office" uprawnia do wykorzystania oprogramowania
    w jednoosobowej firmie z siedzibą w miejscu zamieszkania ?

    --
    marfi

  • 2. Data: 2006-03-07 17:25:27
    Temat: Re: "Home office"
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    marfi napisał(a):

    > Czy określenie z angielskojęzycznej licencji programu pozwalające na
    > stosowanie programu w "home office" uprawnia do wykorzystania oprogramowania
    > w jednoosobowej firmie z siedzibą w miejscu zamieszkania ?

    Na to wygląda

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 3. Data: 2006-03-07 17:55:24
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Markus Sprungk wrote:

    > Na to wygląda

    A na co wygląda w takim razie " Small Biznes" ?

    Konkretnie chodzi mi o to :
    http://www.diskeepereurope.com/en/01_ho/xhtml/buynow
    .htm

    --
    marfi

  • 4. Data: 2006-03-07 18:10:43
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 7 Mar 2006 17:56:18 +0100, marfi napisał(a):

    > Czy określenie z angielskojęzycznej licencji programu pozwalające na
    > stosowanie programu w "home office" uprawnia do wykorzystania oprogramowania
    > w jednoosobowej firmie z siedzibą w miejscu zamieszkania ?

    Przeczytaj licencje albo zapytaj producenta, przecież nikt z nas nie będzie
    wiedział lepiej niż on.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 5. Data: 2006-03-07 18:17:07
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    marfi napisał(a):

    > A na co wygląda w takim razie " Small Biznes" ?

    Jak sama nazwa wskazuje "mała firma" np. do 5 pracowników w innym miejscu
    niż miejsce zamieszkania właściciela firmy

    > Konkretnie chodzi mi o to :
    > http://www.diskeepereurope.com/en/01_ho/xhtml/buynow
    .htm

    Chyba konkretnie o http://www.diskeepereurope.com/en/02_sb/xhtml/index.
    htm

    Wyraźnie widać po lewej stronie czego dotyczy licencja

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 6. Data: 2006-03-07 18:48:37
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Markus Sprungk wrote:
    > Chyba konkretnie o
    > http://www.diskeepereurope.com/en/02_sb/xhtml/index.
    htm

    Nie :) Linka podałem do tego co chcę kupić - dzięki za to co wskazałeś bo
    coś mi wyjaśnia.

    --
    marfi