  • 11. Data: 2008-10-08 07:11:04
    Temat: Re: mam problem z wku
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Wed, 08 Oct 2008 05:22:25 +0000, Samotnik napisał(a):

    > No właśnie. Jeśli do tego się jeszcze wymelduje ze zgłoszeniem wyjazdu
    > za granicę, to... zadziała.

    Tak, ale poborowy musi to jeszcze zgłosić do WKU ;-)
    Dawno dawno temu wojo chciało mnie ścigać za to, że jako student
    pojechałem stopem w świat i ich nie poinformowałem o tym fakcie.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 12. Data: 2008-10-08 07:46:55
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    mixer napisal:
    > Czego się boisz - moi żołnierze prosili nawet moją żonę na Chrzestną
    > mimo, że ojcowie zza granicy przywozili/donosili ich aby służbę
    > wojskową odbyli właśnie u nas - taki mir służyć w polskiej armii.
    > spójrz:

    co dowodcy, zastepcow, szefa wspomnienia mam calkiem przyjemne, ale
    reszta nijak sie to ma do linkow ktore pokazales...

    chyba mialem niezlego pecha ze zima 05/06 mielismy +5 stopni w pokoju
    przez cala sluzbe strzelalismy 6 razy po 5 sztuk amunicji, glowne
    zajecia przez te 10 miesiecy to odgarnianie sniegu i koszenie trawy,
    a sluzba podoficera co 24 godziny przez niemal miesiac snila mi sie
    jeszcze dluuuugo po wyjsciu

    moze i zdarzaja sie lepsze jednostki, ale zsw nie bez powodu nazywane
    jest syfem :)

  • 13. Data: 2008-10-08 07:59:13
    Od: "LukaszS" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    > że ojcowie zza granicy przywozili/donosili ich aby służbę wojskową odbyli
    > właśnie u nas - taki mir służyć w polskiej armii.

    Oj, coś chrzanisz. Jako służbę płatną - ok. Można służyć i być z tego dunym.
    Ale autor pisał o wykręceniu się od bezpłatnej służby przez x miesięcy. Kto by
    mu zwrócil odszkodowanie za rozłąkę z dziewczyną/żoną/dzieckiem. A utracone
    zarobki w tym czasie? To już nie te czasy, gdy w imię obrony ojczyzny dawało się
    namówić frajerów na poświęcanie życia. Zresztą jakiej ojczyzny? Co za róznica
    gdzie człowiek żyje i jakim językiem mówi? Byle tylko jakiś Łukaszenka nim nie
    rządził. No ale takie sprawy w obecnych czasach załatwia się w inny sposób.

    Sam wymigałem się od darmowej służby i jestem z tego dumny!

    --
    Lukasz

  • 14. Data: 2008-10-08 12:55:07
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-10-08, Olgierd <n...@r...org> wrote:

    [...]

    > Tak, ale poborowy musi to jeszcze zgłosić do WKU ;-)
    > Dawno dawno temu wojo chciało mnie ścigać za to, że jako student
    > pojechałem stopem w świat i ich nie poinformowałem o tym fakcie.

    A tego UM nie robi? Bo po co innego im książeczka wojskowa i informacje
    o tejże we wniosku o wymeldowanie?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 15. Data: 2008-10-08 13:20:05
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Wed, 08 Oct 2008 14:55:07 +0200, Wojciech Bancer napisał(a):

    > A tego UM nie robi? Bo po co innego im książeczka wojskowa i informacje
    > o tejże we wniosku o wymeldowanie?

    nie, nigdy ;-)

  • 16. Data: 2008-10-08 13:54:01
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Olgierd wrote:

    > Tak, ale poborowy musi to jeszcze zgłosić do WKU ;-)
    > Dawno dawno temu wojo chciało mnie ścigać za to, że jako student
    > pojechałem stopem w świat i ich nie poinformowałem o tym fakcie.

    wymeldowanie automatycznie załatwia sprawę WKU.

  • 17. Data: 2008-10-08 13:54:21
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Olgierd wrote:

    > nie, nigdy ;-)

    własnie, że tak i zawsze.

  • 18. Data: 2008-10-08 13:58:27
    Od: "d852" <d...@p...onet.pl>

    witek wrote:

    > wymeldowanie automatycznie załatwia sprawę WKU.

    Do momentu ponownego zameldowania.
    Tylko co wtedy.

  • 19. Data: 2008-10-08 15:44:02
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    d852 wrote:

    > Do momentu ponownego zameldowania.
    > Tylko co wtedy.

    wtedy tez zalatwia sprawe WKU.
    tak samo jak przy wymeldowania, biuro meldunkowe powiadamia WKU. :)

  • 20. Data: 2008-10-08 20:10:10
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 08.10.2008 Olgierd <n...@r...org> napisał/a:

    > Tak, ale poborowy musi to jeszcze zgłosić do WKU ;-)

    Nie musi.
    --
    Samotnik
    Kosmetyki: http://www.pachnidelko.pl/