  • 1. Data: 2008-10-07 19:46:29
    Temat: Wymeldowanie
    Od: "artek" <a...@o...pl>

    Witam

    Moja znajoma mieszka z dzieckiem od urodzenia u swojego Ojca.
    Od kilku miesięcy pracuje za granicą ale przyjeżdża do Polski raz na trzy
    miesiące.
    Została wymeldowana z mieszkania.
    1.Pytanie: Czy Ojciec jako głowny najemca może tak postąpić?
    2.Pytanie: Od czego ma zacząć aby cofnąc albo anulować tą decyzję?

  • 2. Data: 2008-10-07 20:45:54
    Temat: Re: Wymeldowanie
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Została wymeldowana z mieszkania.
    > 1.Pytanie: Czy Ojciec jako głowny najemca może tak postąpić?

    Jeśli fizycznie nie mieszka to tak.

    *piotr'ek*

  • 3. Data: 2008-10-07 20:46:48
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    artek wrote:
    > Witam
    >
    > Moja znajoma mieszka z dzieckiem od urodzenia u swojego Ojca.
    > Od kilku miesiecy pracuje za granic? ale przyje?d?a do Polski raz na trzy
    > miesi?ce.
    > Zosta?a wymeldowana z mieszkania.
    > 1.Pytanie: Czy Ojciec jako g?owny najemca mo?e tak post?piae?
    > 2.Pytanie: Od czego ma zacz?ae aby cofn?c albo anulowaae t? decyzje?

    zamieszkac

  • 4. Data: 2008-10-07 20:50:34
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    artek pisze:
> [...]
    > miesiące.
    > Została wymeldowana z mieszkania.
    > 1.Pytanie: Czy Ojciec jako głowny najemca może tak postąpić?

    Tak.

    > 2.Pytanie: Od czego ma zacząć aby cofnąc albo anulować tą decyzję?

    Trzeba przyjechać do kraju, zamieszkać w mieszkaniu, wtedy można się
    meldować na nowo.

    Jeśli ktoś wyjechał i nie mieszka pod danym adresem, to ma obowiązek
    się wymeldować.

    --
    Pozdrawiam,
    Liwiusz

  • 5. Data: 2008-10-07 20:54:08
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    artek pisze:

> [...]
    > miesiące.
    > Została wymeldowana z mieszkania.
    > 1.Pytanie: Czy Ojciec jako głowny najemca może tak postąpić?

    Jeśli się wyprowadziła, to wręcz musi.

    > 2.Pytanie: Od czego ma zacząć aby cofnąc albo anulować tą decyzję?

    Mieszka w tym mieszkaniu razem z tym dzieckiem, czy mieszka za granicą i
    tylko czasami do tego mieszkania wpada?

  • 6. Data: 2008-10-07 21:15:43
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 7 Oct 2008, artek wrote:

> [...]
    > miesiące.
    > Została wymeldowana z mieszkania.
    > 1.Pytanie: Czy Ojciec jako głowny najemca może tak postąpić?

    http://tiny.pl/sqfh
    ...czyli:
    http://groups.google.pl/groups?as_q=&num=100&scoring
    =r&as_oq=meldunek+zameldowa%E6+wymeldowa%E6&as_ugrou
    p=*.prawo
    (oczywiście tematy o prawie jazdy do pominięcia, chodzi o te
    związane z prawem do lokalu!)
    Meldunek *powinien* oddawać stan faktyczny dotyczący miejsca
    zamieszkania.
    Skoro nie mieszka...
    Z drugiej strony rozumiem sugestię: "mieszka, ale tymczasowo mieszka
    za granicą". Tak miało być?
    Jeszcze jednego nie napisałeś: jaka była procedura wymeldowania.
    Bo jak osoby która ma być wymeldowana "nie można znaleźć", to jak
    na mój gust powinno mieć miejsce postępowanie administracyjne
    pt. "wymeldowanie z urzędu".
    Jedyne czego można się przyczepić, to ew. pytania dlaczego urząd
    się nie odezwał do wymeldowywanego (chyba powinien go ukarać
    mandatem za niedopełnienie obowiązku?) - czy ojciec przypadkiem
    nie zeznał nieprawdy (że nie wie, gdzie zameldowana osoba
    przebywa).

    > 2.Pytanie: Od czego ma zacząć aby cofnąc albo anulować tą decyzję?

    Trzeba by postawić chyba pytanie...
    W jakim celu?

    Podobno to niegrzecznie odpowiadać pytaniem na pytanie :), ale
    IMVHO od czegoś trzeba zacząć dyskusję!

    pzdr, Gotfryd

  • 7. Data: 2008-10-08 11:11:18
    Od: "artek" <a...@o...pl>

    Użytkownik "artek" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 1.Pytanie: Czy Ojciec jako głowny najemca może tak postąpić?
    > 2.Pytanie: Od czego ma zacząć aby cofnąc albo anulować tą decyzję?

    Dziękuje wszystkim i pozdrawiam