    From: "tg" <a...@b...cpl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: mam problem z wku
    Date: Wed, 8 Oct 2008 08:46:55 +0100

    mixer napisal:
    > Czego się boisz - moi żołnierze prosili nawet moją żonę na Chrzestną
    > mimo, że ojcowie zza granicy przywozili/donosili ich aby służbę
    > wojskową odbyli właśnie u nas - taki mir służyć w polskiej armii.
    > spójrz:

    co dowodcy, zastepcow, szefa wspomnienia mam calkiem przyjemne, ale
    reszta nijak sie to ma do linkow ktore pokazales...

    chyba mialem niezlego pecha ze zima 05/06 mielismy +5 stopni w pokoju
    przez cala sluzbe strzelalismy 6 razy po 5 sztuk amunicji, glowne
    zajecia przez te 10 miesiecy to odgarnianie sniegu i koszenie trawy,
    a sluzba podoficera co 24 godziny przez niemal miesiac snila mi sie
    jeszcze dluuuugo po wyjsciu

    moze i zdarzaja sie lepsze jednostki, ale zsw nie bez powodu nazywane
    jest syfem :)