  • 1. Data: 2005-02-27 17:34:20
    Temat: likwidacja sprzetu komputerowego
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Witam,

    Jest szkola/urzad panstwowy, ma stary wysluzony sprzet komputerowy
    (sprawny) jest on 'na stanie', czyli nie moze go wyrzucic na
    smietnik. Jest w stanie zaplacic za to by sie tego pozbyc i dostac
    jakis papier. Kto moze przyjac od nich taki sprzet?
    Nasza firma jest chetna na otrzymanie takiego starego sprzetu (nie
    wyrzucimy, tylko uzyjemy). Czy jest mozliwosc zalatwienia tego
    tak by formalnie wszystko dla nich bylo w porzadku?

    Andrzej

  • 2. Data: 2005-02-27 17:36:51
    Temat: Re: likwidacja sprzetu komputerowego
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Wemif" <w...@a...pl> napisał w wiadomości

    Może zakupić po prostu. Niech zrobią przetarg.

  • 3. Data: 2005-02-27 18:05:05
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Ale czy taki urzad/szkola moze sprzedawac sprzet? Czy to jest najprostrze
    > rozwiazanie? z tego co wiem to dotychczas placili oni za 'likwidacje'
    > specjalnej firmie, ale tu jestesmy w stanie wziac to za symboliczna
    > (nizsza niz taka firma) oplate. Tylko chodzi o to by to bylo zgodnie
    > prawem.

    Aaa! To oni mają jeszcze do tego dopłacić Wam? No to musicie się postarać o
    licencję na utylizację i zastosować recykling.

  • 4. Data: 2005-02-27 18:08:01
    Od: w...@a...pl (Wemif)

  • 5. Data: 2005-02-27 19:22:52
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Aaa! To oni maj? jeszcze do tego dop?aci? Wam? No to musicie si? postara? o
    > licencj? na utylizacj? i zastosowa? recykling.

    Tzn. im zalezy aby pozbyc sie zlomowatych komputerow ale nie placic
    za to 800zl (tyle sobie zazyczyla firma zlomujaca). My to chetnie
    przyjmiemy i sami zabierzemy wlasnym transportem. Tylko kwestia jak
    to zrobic. Nie mamy licencji na takie rzeczy, ogolnie sie tym nie chcemy
    zajmowac, tylko myslalem o jednorazowej 'akcji' korzystnej dla obu stron.
    Czyli tak sie nie da?

    Andrzej

  • 6. Data: 2005-02-27 20:14:39
    Od: "Michał" <m...@o...pl>

    > Czyli tak sie nie da?

    Jeśli rzeczywiście się nie da, to bez sensu. Przecież te kompy można na
    pewno jeszcze do czegoś użyć, np. jako maszyna do pisania, czy też na router
    do niewielkiej sieci - nawet jeśli to są jakieś 16-bitowe x386. Płacić 800
    zł za złomowanie to moim znaniem zwykłe marnotrawstwo pieniędzy i sprzętu.

  • 7. Data: 2005-02-27 20:23:06
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > zajmowac, tylko myslalem o jednorazowej 'akcji' korzystnej dla obu stron.

    No to je kup za złotówkę. Niech zrobią przetarg.

  • 8. Data: 2005-02-28 19:40:10
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Aaa! To oni maj? jeszcze do tego dop?aci? Wam? No to musicie si? postara? o
    > licencj? na utylizacj? i zastosowa? recykling.

    Gdzie mozna poczytac o takiej licencji i ile to kosztuje?

    Dziekuje za odpowiedzi.

    a.

  • 9. Data: 2005-02-28 20:45:27
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Gdzie mozna poczytac o takiej licencji i ile to kosztuje?

    Ustawa o odpadach. tu już nawet nie chodzi o koszt, co o spełnienie warunków
    utylizacji.

  • 10. Data: 2005-02-28 22:22:37
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:
    > U?ytkownik "Wemif" <w...@a...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > Ustawa o odpadach. tu ju? nawet nie chodzi o koszt, co o spe?nienie warunk?w
    > utylizacji.

    Ale czy jest to konieczne nawet jesli bede przyjmowal tylko taki sprzet
    na ktory mam kupca lub sam uzyje (nic nie trzeba bedzie utylizowac) ?

    a.