  • 1. Data: 2005-02-27 20:12:57
    Temat: do jakiego wieku pobor do woja?
    Od: "telemahos" <t...@w...pl>

    Witam!
    Jestem z rocznika 1978. W 1999 zaczalem studia ale po pierwszym semestrze
    zrezygnowalem. Od tego czasu WKU milczy, zero wezwan. Tak sie sklada, ze
    potrzebna mi jest ksiazeczka wojskowa ktora zgubilem. Czy gdy wstawie sie na WKU
    po nowa jest mozliwosc poboru mojej skromnej osoby do najlepszej armii europy ;)
    ? Jesli nie beda mogli mnie juz wziasc ze wzgledu na wiek, to jaki wpis bede
    mial w ksiazeczce?

    Z gory dziekuje za odpowiedz
    Telemahos

  • 2. Data: 2005-02-27 20:29:21
    Temat: Re: do jakiego wieku pobor do woja?
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > ? Jesli nie beda mogli mnie juz wziasc ze wzgledu na wiek, to jaki wpis bede
    > mial w ksiazeczce?

    O ile pamietam to do 28 lat. Czyli jeszcze te dwa latka musisz poczekac
    dla pewnosci.

    --
    Krzysiek, Krakow