  • 1. Data: 2005-02-27 17:02:56
    Temat: podział - rozwód
    Od: "renosoft" <r...@p...onet.pl>

    Obecnie bede miał sprawę o podział majątku. Mam pytanie dot. czy załozona w
    trakcie małżeństwa firma (założyła ją była żona) wchodzi w skład majątku
    wspólnego czy też nie (tzn. wiem że tak jesli chodzi o majątek firmy - ale
    co np. z rzeczami wrzucanymi w koszty)? Czy dochody uzyskane z tej
    działalności już po orzeczeniu rozwodu podlegają podziałowi?

    Za góry dziękuję za pomoc

  • 2. Data: 2005-02-28 10:57:37
    Temat: Re: podział - rozwód
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl>

    Użytkownik "renosoft" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Obecnie bede miał sprawę o podział majątku. Mam pytanie dot. czy załozona
    > trakcie małżeństwa firma (założyła ją była żona)

    z majatku odrebnego?

    wchodzi w skład majątku

    to zalezy j.w

    Czy dochody uzyskane z tej
    > działalności już po orzeczeniu rozwodu podlegają podziałowi?

    to zalezy j.w

    Sandra

  • 3. Data: 2005-02-28 11:19:19
    Od: "renosoft" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "sandra" <n...@n...e-wro.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "renosoft" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > z majatku odrebnego?
    >
    > wchodzi w skład majątku
    >
    > to zalezy j.w
    >
    > Czy dochody uzyskane z tej
    >
    > to zalezy j.w

    Nie z odrębnego ze wspólnego.

  • 4. Data: 2005-02-28 23:12:22
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl>

    > Nie z odrębnego ze wspólnego.

    wiec majatek jest wspolny i przychody z majatku sa wspolne chyba , ze zona z
    adwokatem doprowadzi do tego , ze strone na dzien dzisiejszy sie splaci i
    bedzie pracowala na wlasne konto , samo wysluchanie Ciebie nie pomoze
    udzielic do konca wlasciwej odpowiedzi na zadawane pytanie poniewaz nie
    wiemy jakie dowody przedstawi druga strona w tej sprawie tak wiec mozna
    tylko stwierdzic na ta chwile , ze majatek jest wspolny ale jest mozliwosc
    splacenia strony , ktora nie bedzie miala udzialu w uzyskiwaniu dochodu w
    danej firmie

    Sandra