    From: Falkenstein <f...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: licencja na oprogramowanie
    Date: Tue, 20 Jul 2004 22:20:16 +0200

    Dnia Tue, 20 Jul 2004 22:09:34 +0200, Kane <<kane80[NOSPAM usun to oraz
    "66']@tlen66.pl>> napisał:

    [ciach]

    > No moze nie do sadu - pytam z ciekawosci raczej i zeby sie czegos
    > nauczyc -
    > tym kretynom z tej firmy zapewne zaplace z prostej przyczyny - koszt
    > niewielki a program jest potrzebny znajomemu 'na wczoraj' a mi lezy i
    > zalezy
    > mi zeby go sprzedac.

    Pan Arnold B. (nie podaję nazwiska bo jeszcze oskarzy mnie o bezprawne
    przetwarzanie danych osobowych i zażąda kilku tysięcy odszkodowania) podał
    już podobno do sądu Microsoft za OEM a także wielu innych ludzi. Oprócz
    tego wyrezyserował film, do którego napisał scenariusz, a także coś
    skomponował, ale jak na razie nie bardzo wiadomo co.

    Toczyliśmy ciekawe dyskusje na temat OEM, a wydruki z niej zawierające
    teorie cywilistyczne pana B. krążą obecnie wśród moich kumpli jako humor z
    pl.soc.prawo. Chciał się nawet ze mna zakładać, o pieniądze, że ma rację.
    Spora część stałych bywalców tej grupy i tak ma go w KFie. Ja też go zaraz
    tam wrzucę

    Zanim zaczniesz podejmować jakiekolwiek decyzje w oparciu o jego porady
    zapoznaj się z zawartością strony http://www.raf256.com/arnold/

    --
    Falkenstein
    Falkenstein.prv.pl