  • Data: 2004-07-21 09:13:01
    Temat: Re: licencja na oprogramowanie
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2004-07-20 22:20, Falkenstein rzecze:
    > Pan Arnold B. (nie podaję nazwiska bo jeszcze oskarzy mnie o bezprawne
    [..]

    Przynajmniej mam nazwisko i go nie ukrywam, czego nie można powiedzieć
    o Tobie bo występujesz tu jako tchórzliwy anonim, który nie tylko
    boi się przedstawić, ale na dodatek nie postawi na swoje własne słowa
    nawet złamanego grosza.

    > Zanim zaczniesz podejmować jakiekolwiek decyzje w oparciu o jego porady
    > zapoznaj się z zawartością strony http://www.raf256.com/arnold/

    Czyżbyś miał go za skrajnego debila?
    No bo jeśli nie to po co mu podajesz tą stronę?

    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info