  • Data: 2004-07-21 09:33:39
    Temat: Re: licencja na oprogramowanie
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2004-07-21 11:21, JD rzecze:
    > Czyli uważasz że jeśli kupie za ok 200 zł nośnik z SQL Server 2000 Entetrprise
    > dajmy na to w firmie Komputronik http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=10225
    > to moge go legalnie używać ??

    Nie ma czegoś takiego w prawie jak "nośnik", cokolwiek by to miało znaczyć.
    Więc nie wiem co byś kupił w tym sklepie - czystą płytkę, na której przez
    przypadek jest program, czy też egzemplarz programu.
    Jeżeli to drugie to możesz go legalnie używać.

    > Mam leganie zakupiony nośnik z programem
    > mam nawet fakture zakupu,
    > wiec czego jeszcze mi brakuje a co jest warte te pozostałe 40 000 zł
    > Nie ważne jak to nazwać ale jest to właśnie licencja na używanie.

    Nie ma czegoś takiego jak licencja na używanie. I czas by ludzie, szczególnie
    prawnicy, wbili to sobie w głowę jako aksjomat, jeśli nie potrafią tego zrozumieć.
    Wraz z nabyciem oryginalnej kopii/egzemplarza programu nabywa się prawo do jego
    używania.

    pozdrawiam
    Arek

    --