  • 1. Data: 2004-08-25 17:11:40
    Temat: Re: legitymowanie
    Od: m...@o...pl (KaMil)

    "faja" <f...@o...pl> napisał:

    >Chce poprostu wiedziec jak jest i znac swoje prawa.
    I masz racje - po to ta grupa istnieje (by pisac o prawie, a nie
    oceniac).

    >chodzi o czepialstwo
    Pomin zbedny komentarz Stasia - on tylko probuje byc oryginalny ze
    swoimi dowcipami. Mamy nadzieje, ze szybko mu sie to znudzi ;-)

    P.S. Na przyszlosc odpowiadaj pod tekstem, a zbedny tnij (to z
    netykiety)

    KaMil

  • 2. Data: 2004-08-25 18:20:41
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Pomin zbedny komentarz Stasia - on tylko probuje byc oryginalny ze
    > swoimi dowcipami. Mamy nadzieje, ze szybko mu sie to znudzi ;-)

    alez Stasiu ma racje :)

    sam trafilem na taka typowa ciote co dopiero ze skziolki wyszla, mandat za
    picie piwa na lkach mi dala,
    gdybym znal ten art. wczesniej to przynajmniej jakis ubaw bym mial z tego.

    P.

  • 3. Data: 2004-08-26 10:19:13
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik KaMil napisał:

    > Pomin zbedny komentarz Stasia - on tylko probuje byc oryginalny ze
    > swoimi dowcipami. Mamy nadzieje, ze szybko mu sie to znudzi ;-)

    O to przepraszam ,ze chcialo mi sie przeleciec ustawe o policji na
    potrzeby watku ;P
    Wiecej nie bede ... Przepraszam :P

    --
    Stasio Podróżnik
    Black 525 tds E-34 nr rej.RP XXXXX (pl.misc.samochody-bez naklepki ;))

  • 4. Data: 2004-08-26 10:21:42
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Przemek R. napisał:

    > sam trafilem na taka typowa ciote co dopiero ze skziolki wyszla, mandat za
    > picie piwa na lkach mi dala,
    > gdybym znal ten art. wczesniej to przynajmniej jakis ubaw bym mial z tego.

    Ot co ... pytania takie pojawiają się zazwyczaj u obywatela nie bez
    powodu (pomijamy pieniaczy ala pan czaban ;>) ... Zazwyczaj jest to
    reakcja obronna ... Jak obronic sie przed kims, kto ma prawo w reku
    (wladze ;)) ... ano nie przez dzialania niezgodne z prawem, a
    dzialania scisle pokrywajace sie z panujacym i stosowanym prawem,
    poprzez zachowanie ala strajk wloski ... Jesli policjant sie nudzi ...
    Badz ma kompleksy bo nigdy groznego przestepcy nie zlapal , i musi
    odreagowac np na osobie spozywajacej piwko pod wlasnym domem (blokiem,
    nie przeszkadzajac nikomu) ... to przynajmniej popsujmy takiemu
    jeszcze bardziej humor ... Gorzej , jesli trafimy na takiego co
    zacznie po takiej akcji od razu strzelac ;)

  • 5. Data: 2004-08-27 16:48:17
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <B...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    > Badz ma kompleksy bo nigdy groznego przestepcy nie zlapal , i musi
    > odreagowac np na osobie spozywajacej piwko pod wlasnym domem (blokiem,

    A moze taki policjant reaguje na wykroczenia porzadkowe i zgodnie z taryfikatorkiem
    wypisze Ci 100zl MKK

    >to przynajmniej popsujmy takiemu
    > jeszcze bardziej humor ...

    Chybas sobie popsujesz humor .
    Policjant zapomni o Tobie bardfzo szybko , natomiast Ty bedziesz mial do zaplacenia
    mandacik lub bedziesz mial przed sobia sprawe w Sadzie ................:)

    pozdr
    bogen

  • 6. Data: 2004-08-27 16:57:53
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Bogen napisał:

    > Użytkownik "Stasio Podróżnik" <B...@o...pl> napisał w wiadomości
    > A moze taki policjant reaguje na wykroczenia porzadkowe i zgodnie z taryfikatorkiem
    wypisze Ci 100zl MKK

    A może niech idzie w mijesca publiczne ;> Moja spółdzielnia
    mieszkaniowa twierdzi, że tu można ... Co więcej, machnęła znaki
    drogowe DROGA WEWNĘTRZNA i zarządziła , że na uliczkach ruch odbywa
    się lewostronnie ...

    > Chybas sobie popsujesz humor .
    > Policjant zapomni o Tobie bardfzo szybko , natomiast Ty bedziesz mial do zaplacenia
    mandacik lub bedziesz mial przed sobia sprawe w Sadzie ................:)

    Gwarantuję ... nie zapomni ... Jeśli lubi bawić się w upierdliwość ...
    Ja też potrafię...

  • 7. Data: 2004-08-27 17:06:01
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm>

    > Użytkownik Bogen napisał:

    > A może niech idzie w mijesca publiczne > >>to przynajmniej popsujmy takiemu

    Ustawa nie mowi o miejscach publicznych.

    > Ja też potrafię...

    Zabawny jestes. Prosze podaj mi przy kaldy jak bardzo potrafisz byc upierdliwy w
    stosunku do policjanta a ja Ci odpisze co bym zrobil na jego miejscu....
    Bawisz sie?

    pozdr
    bogen

  • 8. Data: 2004-08-27 17:12:33
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Bogen wrote:
    > Ustawa nie mowi o miejscach publicznych.

    o zakazie picia przed blokiem też nie.

    KG

  • 9. Data: 2004-08-27 17:16:54
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm>

    > o zakazie picia przed blokiem też nie.

    Jednak mowi o zakazie spozywaniana ulicach, placach i w parkach.
    Tak wiec Sa roztrzygnie czy dane miejsce jest objete zakazem ja sie z Toba nie bede
    spieral, czy to cos przed blokiem to ulica a moze plac.

    pozdr
    bogen

  • 10. Data: 2004-08-27 17:17:58
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Bogen napisał:

    > Ustawa nie mowi o miejscach publicznych.

    Wymieniłem stytuację w której może mi skoczyć (o czym na wstępie nie
    wie) ale próbuje się czepić ...

    > Zabawny jestes. Prosze podaj mi przy kaldy jak bardzo potrafisz byc upierdliwy w
    stosunku do policjanta a ja Ci odpisze co bym zrobil na jego miejscu....
    > Bawisz sie?

    Dzielnicowy z ulicy Nabielaka w Warszawie pan G.
    Przyszedł sylwestra, że sąsiedzi skarżą się na hałas ... Heh ...
    Regularnie potem chodził gdzie się dało ... Zgłoszenia spotęgowały się
    ... Kilkunastu znajomych zmówiło się (mieszkających tam) , że będą
    zgłaszaćco popadnie łącznie z odgosami kochających się sąsiadów za
    ścianą... Pod koniec interwencji zawsze mówili, że wiedzieli, że można
    na pana liczyć ... kolega XXX XXX nam pana polecił ...

    Pewnego pieknego dnia pan G. spotkal mnie wchodzacego do bloku ...
    WIazanke puscil piekna ;)

    Acz nic nie zrobil ... ;> Wezwania nie byly bezpodstawne ... w
    wiekszosci przypadkow osoby wzywajace dzielnicowego slyszaly odglosy
    mordobicia ... tak im sie przynajmniej wydawalo ;>