  • 1. Data: 2004-08-25 18:54:49
    Temat: Rygor nat. wyk. w części wypłacony - co z odsetkami?
    Od: "Hanskie" <h...@s...wp.pl>

    Witam!

    W końcu udało mi się wywalczyć nadanie wyrokowi w części nie przekraczającej
    jednomiesięcznego wynagrodzenia rygoru natychmiastowej wykonalności. Były
    pracodawca wypłacił 1/3 zasądzonej kwoty która była objęta rygorem. Do
    całości mam jeszcze zasądzone odsetki do dnia zapłaty.
    Pytanie moje brzmi czy powinni mi wypłacić również odsetki do tej cześci
    wypłaconej kwoty? W postanowieniu sądu w sprawie uzupełnienia wyroku o rygor
    nie było nic wspomniane o odsetkach do tej części objętej rygorem
    natychmiastowej wykonalności.
    Jeśli mieli to wypłacic to na jakiej podstawie ?
    Pozdrawiam
    Hanskie

  • 2. Data: 2004-08-26 06:33:42
    Temat: Re: Rygor nat. wyk. w części wypłacony - co z odsetkami?
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik Hanskie napisał(a):
> [...]
    > natychmiastowej wykonalności.
    > Jeśli mieli to wypłacic to na jakiej podstawie ?

    Rygor obejmuje konkretna kwotę, jaką masz otrzymać.

    --
    JOHNSON :)