  • 11. Data: 2004-08-27 17:47:42
    Temat: Re: legitymowanie
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <B...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:cgnqep$f07$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik Bogen napisał:

    > ... Kilkunastu znajomych zmówiło się (mieszkających tam) , że będą
    > zgłaszaćco popadnie łącznie z odgosami kochających się sąsiadów za
    > ścianą... Pod koniec interwencji zawsze mówili, że wiedzieli, że można
    > na pana liczyć ... kolega XXX XXX nam pana polecił ...
    > Pewnego pieknego dnia pan G. spotkal mnie wchodzacego do bloku ...
    > WIazanke puscil piekna ;)

    " Slaby" dzielnicowy.
    Sasiedzi zmowili sie i chca wszysko zglaszac? OK nie ma sprawy.
    Dzielnicowy nie ma obowiazku przychodzic za kazdym razem i rozmawiac.
    Jesli zakłocenia ma miejsce w danej chwili ludzie powinni zadzwnic pod 997 i
    interwencje zalatwi patrol interwencyjny, ktory sporzadza dokumentacje.
    Nastepnie dzielniciowy wysyla wezwanka dla swiadkow oraz sprawco czynu i wszysko
    ladnie i pieknie zalatwia na miejscu.
    Aaa ze czasem troszke wolno pisze to maly drobiazg. On jest w pracy a Ty masz
    obowiazek stawic sie na kazde wezwnie( prawa i obowiazki swiadka kpk)
    Jesli Ci Twoi sasiedzi dzwionia bezposrednio na drogi , trzeci , czwarty, dzien,
    dzielnicowy poucza panstawa ze nalezy zglosci sie do KP celem zlozenia zawiadomienia
    o wykroczeniu, ktore przyjmuje policjant ktory ma akurat dyzur. Ewentulanie robi to
    dzielnicowy, a po wyslaniu kilku kilkunastu wezwan wysyla materilay do sadu. Sadze
    ze Ty i Twoi sasiedzi chetnie pochodzicie sobie do sadu. Przesluchanie swiadka i
    sporzadznie wniosku to nie jest duzy problem.
    Jednoczesnie po otrzymniu wyroku sadu i po przeprowadzeniu analizy ( zbiory
    informatyczne GEM) w sytuacji powtarzajacych sie takich samych zgloszen wiecej nie
    kieruje sprawy do sadu, a za bezpodstawne wezwanie policji kieruje sprawe do sadu.
    art 66KW

    Nastepnie dzielniciowy po otrzymaniu anonimowych informacji zaczyna bacznie
    przygladac sie mieszkanca bloku, czy aby przypadkiem nie popelniaja wykroczen z art
    np. 77KW , 144KW, 147 KW , itp oraz caly katalog w ruchu wykrocxzen w ruchu
    drogowym .

    > Acz nic nie zrobil ... ;> Wezwania nie byly bezpodstawne ... w
    > wiekszosci przypadkow osoby wzywajace dzielnicowego slyszaly odglosy

    Nie kazde zakłocenie wg ludzi jest zakłocniem wg sadu,.
    Wiele spraw z art 51KW pada w sadzie.

    To byl przyklad z dzielnicowym z ktorym owszem mozesz walczyc. Kto wygra? Wszysko
    zalezy od miasta, Zasobnosci portfeli, umijetnosci dzielnicowego.
    Znasz powiedzenie; daj mi czlowieka a znajde art?
    Dobry dzielnicowy mozna bardzo duzo.
    Pamietaj on pracuje tylko w jednym rejonie( nooo teroretycznie)i ma duze mozliwosci
    obserwacji i wyciagania wnioskow i konsekwenji prqwnych.

    A jak bardzo potrafisz byc upierdliwy wobez policjanta z 997 - takiego co widzisz raz
    w zyciu. ??
    Pomijamy skarge, a mowimy i Twojej " upierdliwosci" podczas interwencji:)

    pozdr
    bogen

  • 12. Data: 2004-08-28 18:39:03
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    "Jednak mowi o zakazie spozywaniana ulicach, placach i w parkach.
    Tak wiec Sa roztrzygnie czy dane miejsce jest objete zakazem ja sie z Toba
    nie bede spieral, czy to cos przed blokiem to ulica a moze plac."

    moglbym prosic o pelny tekst ustawy?
    Cos mi sie wydaje ze zostalem sfrajewony przez "kutasa" ichcialbym sie
    jednak z tym zapoznac by uniknac takich sytuacji.

    P.

  • 13. Data: 2004-08-28 18:50:59
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Przemek R. wrote:
    > moglbym prosic o pelny tekst ustawy?

    tak trudno poszukać?

    Art. 14. 1. Zabrania się sprzedaży, podawania i spożywania napojów
    alkoholowych:
    1) na terenie szkół oraz innych zakładów i placówek
    oświatowo-wychowawczych, opiekuńczych i domów studenckich,
    2) na terenie zakładów pracy oraz miejsc zbiorowego żywienia pracowników,
    3) w miejscach i w czasie masowych zgromadzeń,
    4) w środkach i obiektach komunikacji publicznej,
    6) w obiektach zajmowanych przez organy wojskowe i spraw wewnętrznych,
    jak również w rejonie obiektów koszarowych i zakwaterowania
    przejściowego jednostek wojskowych.
    2a. Zabrania się spożywania napojów alkoholowych na ulicach, placach i w
    parkach, z wyjątkiem miejsc przeznaczonych do ich spożycia na miejscu, w
    punktach sprzedaży tych napojów.

    KG

  • 14. Data: 2004-08-29 08:33:49
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    kam wrote:

    > tak trudno poszukać?

    strasznie leniwy jestem :)

> [...]
    > 2a. Zabrania się spożywania napojów alkoholowych na ulicach, placach i w
    > parkach, z wyjątkiem miejsc przeznaczonych do ich spożycia na miejscu, w

    dziekuje

    P.

    http://cpp.g5.pl Forum poświęcone językowi C,C++ i C#
    wraz z bibliotekami GUI, bibliotekami 3D i innymi...
    A Także FreePascalowi oraz Lazarusowi (darmowa delphi)
    Jeżeli masz problemy z tymi językami, koniecznie
    tam wejdź, twój post nie pozostanie bez odpowiedzi!