  • 1. Data: 2008-04-22 17:01:38
    Temat: Re: legalnie czy nie?
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "Publius Enigma" <p...@U...pl> napisał w
    wiadomości news:t1l92f87iqm8.y3ruc2ul0l9z$.dlg@40tude.net...

    > uwaga, pedofil

    To po kiego wala ostrzegasz *cytujac* url'e podejrzanych tresci?!?

    sz.

  • 2. Data: 2008-04-22 18:47:19
    Od: Publius Enigma <p...@U...pl>

    Dnia Tue, 22 Apr 2008 19:01:38 +0200, szomiz napisał(a):

    > Użytkownik "Publius Enigma" <p...@U...pl> napisał w
    > wiadomości news:t1l92f87iqm8.y3ruc2ul0l9z$.dlg@40tude.net...

    > To po kiego wala ostrzegasz *cytujac* url'e podejrzanych tresci?!?
    >
    > sz.

    Racja, mój błąd. Wycofane, może zadziała.
    Karol (p...@T...pl)

  • 3. Data: 2008-04-22 18:50:49
    Od: Jacek_P <W...@c...edu.pl>

    Publius Enigma <p...@u...pl> napisal:
    > Racja, mój błąd. Wycofane, może zadziała.

    Zobaczymy, co zrobi z tym paskudztwem komenda policji,
    do ktorej poszla kopia. Wysylane bylo z zagranicznego
    serwera anonimizujacego, wiec musza interweniowac oficjalnie,
    aby dostac adres nadajacego kretyna. Ale warto, aby mu
    dobrali sie do czterech liter.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 4. Data: 2008-04-22 19:07:47
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "Jacek_P" <W...@c...edu.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > serwera anonimizujacego, wiec musza interweniowac oficjalnie,
    > aby dostac adres nadajacego kretyna. Ale warto, aby mu

    U nas policja woli latac po akademikach i konfiskowac łindołsy, bo to
    bardziej medialne.

  • 5. Data: 2008-04-23 09:57:58
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

> [...]
    > do ktorej poszla kopia. Wysylane bylo z zagranicznego
    > serwera anonimizujacego, wiec musza interweniowac oficjalnie,

    Rozpowszechnianie tego jest karane pewnie na całym świecie, więc tylko
    niepoczytalność wątkotwórcy może go uchronić przed "zerwaniem gwintu" w
    dobrze poinformowanej celi.

    --
    Pzdr
    Leszek