  • 1. Data: 2005-11-12 20:36:12
    Temat: lapowki...
    Od: "PrzemcioŻ." <p...@W...pl>

    witam

    czy moglby ktos udzielic mi w miare wyczerpujacej informacji
    na temat ustaw i praw zwiazanych z lapowkarstwem, protekcja,
    kumoterstwem i temu podobnymi...???

    chodzi mi o numery ustaw, kodeksow, etc... oraz ewentualne
    adresy stron internetowych, na ktorych moge znalezc takie rzeczy...

    z gory dziekuje za informacje...

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-11-12 21:34:35
    Temat: Re: lapowki...
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl>

    wszystko znajdziesz na stronie www.skończony-leń.pl

  • 3. Data: 2005-11-12 21:42:45
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "PrzemcioŻ." <p...@W...pl> napisał w
    wiadomości
    > witam
    > czy mógłby ktoś udzielić mi w miarę wyczerpującej informacji
    > na temat ustaw i praw związanych z łapówkarstwem, protekcja,
    > kumoterstwem i temu podobnymi...???
    > chodzi mi o numery ustaw, kodeksów, etc... oraz ewentualne
    > adresy stron internetowych, na których mogę znaleźć takie rzeczy...
    > z góry dziękuje za informacje...
    > pozdrawiam

    Poszukaj w Googlach pod hasłami "korupcja", "zwalczanie korupcji". Tam
    jest wmóstwo materiałów łącznie z gotowymi prezentacjami.

  • 4. Data: 2005-11-12 22:09:29
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 12 lis o godzinie 22:34, na pl.soc.prawo, vertret napisał(a):

    > wszystko znajdziesz na stronie www.**********.pl

    Dziwne - żadna przeglądarka ie znajduje mi tego hosta.

    NMSPAC

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 5. Data: 2005-11-12 22:43:11
    Od: "PrzemcioŻ." <p...@W...pl>

    vertret napisał(a):
    > Użytkownik "PrzemcioŻ." <p...@W...pl> napisał w wiadomości

    > wszystko znajdziesz na stronie www.skończony-leń.pl

    jak nie wiesz co pisac to lepiej nic nie pisz...

  • 6. Data: 2005-11-12 22:49:11
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    PrzemcioŻ. napisał(a):

    > jak nie wiesz co pisac to lepiej nic nie pisz...

    Odp. 1:
    Bo co ?

    Odp. 2:
    Przecież wiedział co napisać i to napisał.
    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 PRRC: Jackson [RIP] + AT 71 Magnum

  • 7. Data: 2005-11-12 23:19:57
    Od: "@nn" <ann@post>

> [...]
    >
    > chodzi mi o numery ustaw, kodeksow, etc... oraz ewentualne
    > adresy stron internetowych, na ktorych moge znalezc takie rzeczy...

    A co? Wziąłeś łapówkę czy zamierzasz dać?
    Ania
    --
    ***********e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ ***********
    ******************** www.madej.master.pl ********************

  • 8. Data: 2005-11-13 00:09:02
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-11-12 23:09 Artur Ch. napisał(a):

    > Dziwne - żadna przeglądarka ie znajduje mi tego hosta.

    Bo to powinno być http://jestem-leniem.tk/
    w.

    --
    http://members.chello.pl/e.szweicer/

  • 9. Data: 2005-11-13 01:36:43
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    vertret wrote:

    > wszystko znajdziesz na stronie www.skończony-leń.pl

    Oooo... Od kiedy DNSy obsługują znaki narodowe? ;)

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 10. Data: 2005-11-13 01:37:47
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    > jak nie wiesz co pisac to lepiej nic nie pisz...

    Jesteś idiotą? Ustawy nie mają numerów. Kodeksy też nie mają
    numerów. A znalezienie w Internecie tego, o co prawdopodobnie pytasz,
    zajmuje nie więcej niż 10 minut.

    --
    Piotr