  • 1. Data: 2005-11-12 17:47:52
    Temat: EUROPEJSKI NAKAZ ARESZTOWANIA
    Od: Pawel <q...@o...pl>

    Witam,

    zdecydowa?am sie napisac prace mgr z europejskiego nakazu aresztowania,
    w zwiazku z tym poszukuje wszelkich mozliwych materialow. czesc
    oczywiscie juz mam. bede wdzieczna rowniez za wszelkie wskazowki, a moze
    ktos juz pisal prace o podobnym temacie.

    pozdrawiam

    karolina

  • 2. Data: 2005-11-12 19:00:35
    Temat: Re: EUROPEJSKI NAKAZ ARESZTOWANIA
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-11-12 18:47 Pawel napisał(a):
> [...]
    > oczywiscie juz mam. bede wdzieczna rowniez za wszelkie wskazowki, a moze
    > ktos juz pisal prace o podobnym temacie.

    Czy chodzi o to, że prokurator niemiecki może zażądać od polskiego
    wydania Polaka? Jest to sprzeczne z konstytucją (Art. 55 p. 1).
    w.

    --
    http://members.chello.pl/e.szweicer/

  • 3. Data: 2005-11-12 21:27:50
    Od: ...@...c

    Dnia Sat, 12 Nov 2005 20:00:35 +0100, Wojtek Szweicer napisał(a):

    > Czy chodzi o to, że prokurator niemiecki może zażądać od polskiego
    > wydania Polaka? Jest to sprzeczne z konstytucją (Art. 55 p. 1).
    > w.

    no popatrz a ten to w TK robi fuche :D

    --
    pozdrawiam,

  • 4. Data: 2005-11-13 13:27:15
    Od: " aga" <h...@g...pl>

    W sumie powinien ale nie musi, zalezy to od wielu rzeczy. W tej chwili chyba
    moze byc praktycznie egzekwowany tylko na granicach Schengen, ktore sa
    podlaczone do SIS. Dobrym przyczynkiem do pracy bedzie napewno niedawna
    dyskusja w Szwajcarii.