  • 1. Data: 2005-11-12 22:29:20
    Temat: Brak 18 lat i podpisanie umowy o dzielo (nr dowodu osobistego...)
    Od: "Kubaz" <k...@t...NOSPAM.pl>

    Witam
    Co nalezy wpisac w rubruce 'nr dowodu osobistego' w przypadku podpisywania
    umowy o dzielo przez osobe niepelnoletnia? Czy mozna ja zmienic np. na
    'seria i nr paszportu'? Jesli nie to czy konieczne jest wyrobienie dowodu
    przez taka osobe i dopiero wtedy mozna podpisac umowe?

    --
    Kubaz

  • 2. Data: 2005-11-12 22:37:39
    Od: scream <n...@p...pl>

    Kubaz napisał(a):
> [...]
    > 'seria i nr paszportu'? Jesli nie to czy konieczne jest wyrobienie dowodu
    > przez taka osobe i dopiero wtedy mozna podpisac umowe?

    Można tak zmienić i nie jest koniecznie posiadanie dowodu osobistego. W
    moim przypadku był to właśnie paszport.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 3. Data: 2005-11-12 22:51:46
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Kubaz" <k...@t...NOSPAM.pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Co należy wpisać w rubryce 'nr dowodu osobistego' w przypadku
    > podpisywania umowy o dzieło przez osobę niepełnoletnia? Czy mozna
    ja
    > zmienic np. na 'seria i nr paszportu'? Jesli nie to czy konieczne
    jest
    > wyrobienie dowodu przez taka osobe i dopiero wtedy mozna podpisac
    umowe?

    A koenicznie musi być tam jakiś dokument?

  • 4. Data: 2005-11-13 14:40:55
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Wpisywanie numeru dowodu w umowy to taka socjalistyczna zaszłość.
    Ale czasem warto, jeżeli nie możemy być do końca pewni tożsamości strony.
    JaC

  • 5. Data: 2005-11-13 15:58:50
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik " 666" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Wpisywanie numeru dowodu w umowy to taka socjalistyczna zaszłość.
    > Ale czasem warto, jeżeli nie możemy być do końca pewni tożsamości
    strony.
    > JaC

    I od tego, że wpiszemy ów numer, to niby nasza pewność wzrośnie? :-)