  • 1. Data: 2005-11-12 20:11:32
    Temat: Pytanie w sprawie obrazliwych opisów
    Od: r...@o...pl

    Mam pytanie dotyczące Gadu gadu.
    Mam dosyc duzo znajomych i to wspólnych na GG z kimś kto notorycznie ma
    obrazliwy opis dotyczący mojej osoby i pytanie co mogę z tym zrobić ,gdyz
    zaczyna to być uciążliwe ?

  • 2. Data: 2005-11-12 20:36:31
    Temat: Re: Pytanie w sprawie obrazliwych opisów
    Od: "Yawn" <y...@g...pl>

    > Mam pytanie dotyczące Gadu gadu.
    > Mam dosyc duzo znajomych i to wspólnych na GG z kimś kto notorycznie ma
    > obrazliwy opis dotyczący mojej osoby i pytanie co mogę z tym zrobić ,gdyz
    > zaczyna to być uciążliwe ?

    Moglbys napisac cos wiecej? Nie do konca rozumiem, kto i w jakis sposob "ma
    obrazliwy opis".
    Yawn

  • 3. Data: 2005-11-12 21:39:39
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-11-12 21:11 r...@o...pl napisał(a):
    > Mam pytanie dotyczące Gadu gadu.
    > Mam dosyc duzo znajomych i to wspólnych na GG z kimś kto notorycznie ma
    > obrazliwy opis dotyczący mojej osoby i pytanie co mogę z tym zrobić ,gdyz
    > zaczyna to być uciążliwe ?

    Wyrzuć tego kogoś ze swojej listy i przestań się stresować :)
    A co on pisze? Że np. coś ukradłeś czy np. że jesteś głupi?
    w.

    --
    http://members.chello.pl/e.szweicer/

  • 4. Data: 2005-11-13 09:36:23
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Mam pytanie dotyczące Gadu gadu.
    > Mam dosyc duzo znajomych i to wspólnych na GG z kimś kto notorycznie ma
    > obrazliwy opis dotyczący mojej osoby i pytanie co mogę z tym zrobić ,gdyz
    > zaczyna to być uciążliwe ?

    Mozesz zacytowac?

    P.

  • 5. Data: 2005-11-14 08:42:03
    Od: Schwester <j...@c...com>

    Przemek R... napisał(a):
    > Użytkownik <r...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Mozesz zacytowac?
    >
    > P.

    Może coś w stylu "ten pode mną na liśćie kontaktów to baran..." ;)

    --
    ____ _ _