  • 1. Data: 2005-11-12 19:45:24
    Temat: Komórka z zamknięcie DG
    Od: "r" <r...@p...onet.pl>

    Witam,

    planuje zamknac dzialalnosc gospodarcza, a mam telefon (z cyrografem) w Idei. Z
    telefonu nadal chetnie bede korzystal, jako osoba fizyczna - najlepiej nie
    placac zadnej kary, i korzystajac z dotychczasowej taryfy. Szczegoly w:
    http://groups.google.com/group/pl.misc.telefonia.gsm
    /browse_thread/thread/11faac9a5d97f325/259c57cc198c3
    7ab
    ("Cyrograf w Idei a rozwiązanie DG" na pl.misc.telefonia.gsm)

    Wychodzi na to, ze najlepiej operatora w ogole nie informowac o fakcie
    zamkniecia DG, i jak gdyby nigdy nic nadal placic rachunki. Ja mam jednak troche
    watpliwosci, glownie co do tego, ze operator caly czas na mnie wystawia f-ry VAT
    (choc niby nie wliczam ich juz w koszty), no i co zrobic z umowa po wygasnieciu
    cyrografu - przeciez nawet pieczatki firmowej juz nie bede mogl uzywac, wiec jak
    np. toto rozwiazac?

    Co o tym sadzicie?

    P.S.: Jesli ktos ma praktycznie doswiadczenie z zamykaniem DG, to:
    http://groups.google.com/group/pl.soc.prawo.podatki/
    browse_thread/thread/6cfe1dc488410155/c6b63540cd095b
    14

    Pozdrawiam,

  • 2. Data: 2005-11-12 20:43:25
    Temat: Re: Komórka z zamknięcie DG
    Od: "Gabriel" <gabriel_fWYTNIJ TO@wp.pl>

> [...]
    > wygasnieciu
    > cyrografu - przeciez nawet pieczatki firmowej juz nie bede mogl uzywac,

    Hey
    moja znajoma miałą firme, załozyla telefon w idei na firme,
    teraz od kilku lat firmy nie ma , a ze umowy nie rozwiazala
    po wygasnieciu to nadal jak telefon bierze w idei
    to bierze jako na firme, gdyz juz nie sa potrzebne
    zadne papiery do tego tylko dowody tozsamosci.
    Po prostu idea mysli ze ma firme nadal.