  • 21. Data: 2008-09-11 23:18:35
    Temat: Re: kupno mieszkania z "wynajmującymi"
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:8kkop5-asc.ln1@ziutka.router Marcin Debowski
    <a...@I...ml1.net> pisze:

    > Dodajmy, eksmitować = uzyskać najpierw wyrok sądowy...
    Dobrze byłoby aby był prawomocny... ;)

    --
    Jotte

  • 22. Data: 2008-09-11 23:22:22
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    "Jacek Krzyzanowski" <k...@k...pl> wrote
    > A jaki przepis tak stanowi?

    Jest cały artykuł w kk. Nie pamiętam nr - znajdziesz.

  • 23. Data: 2008-09-11 23:22:25
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@k...pl>

    Dnia Fri, 12 Sep 2008 01:22:22 +0200, Piotr [trzykoty] napisał(a):

    > Jest cały artykuł w kk. Nie pamiętam nr - znajdziesz.

    Nie ma takiego.

  • 24. Data: 2008-09-11 23:34:14
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    "Jacek Krzyzanowski" <k...@k...pl> wrote in message

    > Nie ma takiego.

    193kk +wykładnia i praktyka, wskazująca, że póki jesteś w posiadaniau to
    jesteś uprawnionym do władania mieszkaniem. Zresztą ogólna zasada
    cywilistyki-ochrona posiadania. Jeśli już ktoś objął w posiadanie,
    posiadania pozbawić może tylko sąd. Wyjątkiem jest próba natychmiastowego
    pozbawienia posiadania osoby, która naruszyła czyjeś posiadanie. Tak
    pokrótce.

  • 25. Data: 2008-09-11 23:51:35
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    j...@o...pl wrote:
    > określony

    > Z tego co zrozumialem to bede z nimi mial spokój dopiero po 30-03-2009 jezeli
    > nie ma umowy wypowiedzenia ?!!

    czegoś nie rozumiem.
    1.
    skoro umowa została 15 października wypowiedziana, to zakładając, że
    jest z miesięcznym okresem wypowiedzenia, to do końca września powinno
    ich tam już nie być.
    widziałeś to wypowiedzenie, masz jego kopię?

    2. Sam im po kupnie możesz umowę wypowiedzieć i w październiku ich już
    nie będzie

    Zastrzeżenie nr 1.
    Masz treść tej umowy. Nie ma tam przypadkiem, że umowy nie można
    wypowiedzieć
    Zastrzeżenie nr 2.
    Pkt 1 i 2 powyżej z zastrzeżeniem, że im sie będzie chciało wynieść.

  • 26. Data: 2008-09-11 23:53:24
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    j...@o...pl wrote:
    > zakupic

    > Pogubiłem sie !!w takim razie pytanie - jaki sens ma ta umowa na czas
    > określony??? co robić ??? kiedy ja bede w nim mógł zamieszkać?

    1. Do 30 marca możesz im umowę wypowiedzieć
    2. po 30 marca jak jeszcze będą możesz iść do sądu.

    po to ta umowa.

    3. zamieszkać będziesz mógł jak się fizycznie wyniosą lub jak ich
    fizycznie wyniesie komornik.

  • 27. Data: 2008-09-11 23:54:20
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Jacek Krzyzanowski wrote:

    > O ile wytrzymaja po dokwaterowaniu kilku fajnych lokatorow:)

    ciekawe jak

  • 28. Data: 2008-09-11 23:56:53
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Jotte wrote:
    > W wiadomości news:8kkop5-asc.ln1@ziutka.router Marcin Debowski

    > Dobrze byłoby aby był prawomocny... ;)

    i nie eksmitować tylko iść do komornika
    Eksmitować to ich może komornik, ewentulanie.

    Jak mu oczywiście świeżo upieczony właściciel mieszkania wskaże gdzie ma
    ich eksmitować. Inaczej komornik sobie poczeka, aż mu wskaże.

  • 29. Data: 2008-09-12 05:19:05
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@k...pl>

    Dnia Fri, 12 Sep 2008 01:34:14 +0200, Piotr [trzykoty] napisał(a):

    > 193kk +wykładnia i praktyka, wskazująca, że póki jesteś w posiadaniau to
    > jesteś uprawnionym do władania mieszkaniem.

    Ej, chwileczke. Nie sadzisz, ze to by byla jakby rekurencyjna
    interpretacja? Nie mozna byc uprawnionym do posiadania przez posiadanie.
    Czy kieszonkowiec jest uprawniony do posiadania mojego portfela?

    To wlasciciel mieszkania jest osoba uprawniona, bo ma tytul prawny. Albo
    wynajmujacy na podstawie umowy najmu. Jak juz nie ma umowy nie ma juz
    tytulu prawnego i wtedy nie jest juz osoba uprawniona.

    > Zresztą ogólna zasada
    > cywilistyki-ochrona posiadania. Jeśli już ktoś objął w posiadanie,
    > posiadania pozbawić może tylko sąd.

    OK. Wiec nie pozbawiam lokatora posiadania, tylko dokwaterowywuje 5 milych
    kolesi:)

  • 30. Data: 2008-09-12 05:41:07
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@k...pl>

    Dnia Thu, 11 Sep 2008 18:54:20 -0500, witek napisał(a):

    > ciekawe jak

    Normalnie. Podpisuje umowe najmu z kilkoma nowymi lokatorami, a oni sie tam
    wprowadzaja.