  • 21. Data: 2007-07-12 10:46:07
    Temat: Re: kryptoreklama
    Od: smerf <s...@a...home.pl>

    szerszen napisał(a):
    > Użytkownik "smerf" <s...@a...home.pl> napisał w wiadomości

    > nie
    > chodzi glownie o pozorny obiektywizm osoby mowiacej o produkcie, o to ze
    > udaje ona bezstronaa opisujac jakis atukul wprost lub przy okazji

    No to chyba chodzi o to zeby wydawalo sie czytelnikowi ze piszacy jest bezstronny
    a przedstawia tylko swoje subiektywne odczucia.
    Jak sie podpisze "tekst sposnsowany" to juz nie jest to kryptoreklama

    Chce otworzyc biznes - krytoreklama w sieci na zamowienie.
    Czy nie popadne w konflikt z prawem ?

  • 22. Data: 2007-07-12 10:51:34
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

> [...]
    > a przedstawia tylko swoje subiektywne odczucia.
    > Jak sie podpisze "tekst sposnsowany" to juz nie jest to kryptoreklama

    jak sie podpisze ;)
    i o to wlasnie chodzi

  • 23. Data: 2007-07-12 11:15:47
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 12-07-2007 o 12:36:40 szerszen <s...@t...pl> napisał(a):

    > to sa dwie rozne rzeczy

    Tak jak kwadrat i prostokat. Z ta roznica, zekwadra jest prostokatem a juz
    nie kazdy prostokat jest kwadratem.

    > a jednak nadal sie z toba nie zgodze, product placement to jedno, a
    > kryptoreklama to drugie
    > kryptoreklama to glownie opinia innej pozornie bezstronnej osoby, a nie
    > wstawka w filmie

    Moze i tak. Ale z tych definicji kryptoreklamy jakie znajdowalem przez
    google wynikalo, ze kryptoreklama dotyczy publicznego cichego reklamowania
    produktu/uslugi. Kryptoreklama nie bedzie powiedzenie swojemu znajomemu
    "wiesz, moze i pracuje w Plusie ale nawet gdybym nie pracowal, polecilbym
    ci taryfe X".

    Ale mniejsza o definicje, wiadomo o co chodzi :)
    Kryptoreklama zakazana nie jest.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 24. Data: 2007-07-12 11:41:23
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole> napisał w wiadomości

    > Ale mniejsza o definicje, wiadomo o co chodzi :)
    > Kryptoreklama zakazana nie jest.

    ano nie jest ;)
    a jej nieumiejetne stosowanie moze doprowadzic do dokladnie odwrotnych
    skutkow

  • 25. Data: 2007-07-12 12:14:01
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 12 Jul 2007 12:34:33 +0200, szerszen napisał(a):

    > no i?

    No i kto nie zna tematu może poczytać. Nie rozumiem dlaczego napisałeś
    że strony domowe nie mogą zawierać kryptoreklamy - mogą jak najbardziej.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 26. Data: 2007-07-12 12:17:41
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 12 Jul 2007 12:46:07 +0200, smerf napisał(a):

    > Chce otworzyc biznes - krytoreklama w sieci na zamowienie.
    > Czy nie popadne w konflikt z prawem ?

    Ustawa z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
    Art 16 oraz 18a

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 27. Data: 2007-07-12 12:20:13
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>
    napisał w wiadomości news:1ellvc4dz4qqh.ie274aju3grd.dlg@40tude.net...

    > Nie rozumiem dlaczego napisałeś
    > że strony domowe nie mogą zawierać kryptoreklamy - mogą jak najbardziej.

    "napisalem ze strony domowe i blogi kowalskich" chodzi mi o to, ze to ze
    jesli np ja, na swojej stronie bede sie rozplywal w zachwytach nad np
    vista, nie jest zadna wartoscia dla kogos kto szuka opini o produkcie

    natomiast jesli by to samo na swojej stronie napisal ktos ze swiata
    informatycznego majacy w nim urguntowana opinie juz tak

    tu nie chodzi o wyrazanie samej opini tylko o to kto ja wyraza, nawet
    kryptoreklama musi byc "atrakcyjna", a jej atrakcyjnosc wzrasta wraz z
    ranga wypowiadajacego sie

  • 28. Data: 2007-07-12 12:34:23
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 12 Jul 2007 14:20:13 +0200, szerszen napisał(a):

    > tu nie chodzi o wyrazanie samej opini tylko o to kto ja wyraza, nawet
    > kryptoreklama musi byc "atrakcyjna", a jej atrakcyjnosc wzrasta wraz z
    > ranga wypowiadajacego sie

    To prawda. Tylko że google indeksują wszystko. A ja jak czegoś szukam
    to właśnie zaczynam od stron "kowalskich" właśnie w nadziei, że tam
    są rzetelniejsze opinie.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 29. Data: 2007-07-12 13:05:39
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    napisał w wiadomości news:1and3oq2qp7oj$.6b2qvf633o7u.dlg@40tude.net...

    > To prawda. Tylko że google indeksują wszystko. A ja jak czegoś szukam
    > to właśnie zaczynam od stron "kowalskich" właśnie w nadziei, że tam
    > są rzetelniejsze opinie.

    ma to sens jedynie wtedy kiedy tych opini kowalskich znajdziesz bardzo
    duzo, wtedy zyskuje to na prawdopodobienstwie, ale w innym wypadku
    niespecjalnie jest to dobry pomysl

    pozatym takie "opinie kowalskich" jako forma reklamy, maja jeszcze jakas
    inna nazwe, ktora niedawno powstala, ale niestety nie pamietam jaka

  • 30. Data: 2007-07-12 13:14:13
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On Jul 12, 3:05 pm, "szerszen" <s...@t...pl> wrote:
> [...]
    >
    > pozatym takie "opinie kowalskich" jako forma reklamy, maja jeszcze jakas
    > inna nazwe, ktora niedawno powstala, ale niestety nie pamietam jaka

    viral?