  • 1. Data: 2007-07-11 22:01:08
    Temat: Zawiadomienie o pop. przestępstwa
    Od: " Matrix" <m...@g...pl>

    Cześć,
    czy prokurator ma obowiązek przyjąć mnie jeśli chcę zgłosić ustne zaw. o
    popełn. przestępstwa ??
    Pytam, bo chciałbym tak zrobić, a nie chcę pocałować klamki :),

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-07-11 22:23:46
    Temat: Re: Zawiadomienie o pop. przestępstwa
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik " Matrix" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > czy prokurator ma obowiązek przyjąć mnie jeśli chcę zgłosić ustne zaw. o
    > popełn. przestępstwa ??

    Tak, choć gorąco to odradzam w praktyce.

  • 3. Data: 2007-07-11 22:26:09
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    > Użytkownik " Matrix" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Tak, choć gorąco to odradzam w praktyce.

    Ale co odradzasz? Zgłaszanie ustne, czy w ogóle zgłaszanie,
    czy zgłaszanie w prokuraturze a nie na policji, czy coś
    jeszcze innego? :)

    Piotr

  • 4. Data: 2007-07-11 22:36:20
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "PiotRek" <b...@g...pl.invalid> napisał w
    wiadomości news:f73lf5$ul$1@inews.gazeta.pl...
    > wiadomości news:f73lb7$7bk$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Ale co odradzasz? Zgłaszanie ustne, czy w ogóle zgłaszanie,
    > czy zgłaszanie w prokuraturze a nie na policji, czy coś
    > jeszcze innego? :)

    Zgłaszanie ustne w prokuraturze. Bo prokuratura nie ma tzw. dyżurów. W
    konsekwencji, jak się petent będzie upierał, to w godzinach urzędowania
    ktoś go tam w końcu przyjmie. Ale i tak przyjmie zawiadomienie pobieżnie i
    zleci przesłuchanie Policji.

    Tak więc albo złożyć to zawiadomienie pisemnie na dzienniku podawczym, albo
    ustnie w jednostce Policji.