  • 1. Data: 2007-07-12 00:19:59
    Temat: kryptoreklama
    Od: smerf <s...@a...home.pl>

    Czy kryptoreklama jest w Polsce legalna ?

  • 2. Data: 2007-07-12 02:01:01
    Temat: Re: kryptoreklama
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "smerf" <s...@a...home.pl> napisał w wiadomości
    > Czy kryptoreklama jest w Polsce legalna ?

    Najpierw zdefiniuj "kryptoreklamę".

    Piotr

  • 3. Data: 2007-07-12 05:19:41
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Najpierw zdefiniuj "kryptoreklamę".

    Reklama żarówek kryptonowych :)

    --
    Krzysiek, Kraków, http://kp.oz.pl

  • 4. Data: 2007-07-12 06:28:38
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    PiotRek napisał(a):
    > Użytkownik "smerf" <s...@a...home.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Najpierw zdefiniuj "kryptoreklamę".

    obzerajacy sie pyszna czekolada czlonkowie rodiny zastepczej, badz
    bohaterka Pierwszej milosci ktora sie podnieca na widok arby do wlosow
    firmy X czy firmy provident.

    P.

    --
    darmowe 'porady prawne' wolontariuszy w zakresie rozliczeń pracowników i
    pracodawców, prowadzenia księgi oraz ewidencji, rozliczeń z fiskusem
    oraz ZUSem.

  • 5. Data: 2007-07-12 06:29:00
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    PiotRek napisał(a):
    > Użytkownik "smerf" <s...@a...home.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Najpierw zdefiniuj "kryptoreklamę".

    mnie to wk.; bo to jest oglupianie ludzi, powinno byc zakazane

  • 6. Data: 2007-07-12 06:34:10
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    wiadomości news:f74hmc$kbt$1@inews.gazeta.pl...

    > obzerajacy sie pyszna czekolada czlonkowie rodiny zastepczej, badz
    > bohaterka Pierwszej milosci ktora sie podnieca na widok arby do wlosow
    > firmy X czy firmy provident.

    to nie kryptoreklama tylko "product placement", kryptoreklama to zupelnie
    cos innego

  • 7. Data: 2007-07-12 07:22:19
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 12 lipca 2007 04:01
    (autor PiotRek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f74224$655$1@inews.gazeta.pl>):

    > Użytkownik "smerf" <s...@a...home.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Najpierw zdefiniuj "kryptoreklamę".

    Reklama w kryptach. Np.wczoraj byłem w krypcie w Wigrach i tam jest reklama
    śmierci na ścianie pierdutnięta. Taki duży bilboard na całą ścianę, z
    wypasionym kościotrupkiem wskazującym palcem na miejsca pochówkowe.

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    napisz tu: i...@k...com.pl, h...@k...com.pl,
    p...@f...hu, i...@h...pl, n...@h...pl.

  • 8. Data: 2007-07-12 08:44:18
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 12-07-2007 o 04:01:01 PiotRek <b...@g...pl.invalid>
    napisał(a):

    > Najpierw zdefiniuj "kryptoreklamę".

    krypto- - pierwszy człon wyrazów złożonych wskazujący na ich związek z
    tym, co niewidoczne, albo na posiadanie ukrytych cech lub niejawny
    charakter czegoś.

    Po tej definicji to nie bardzo wiem co moglaby znaczyc "kryptoreklama".
    Domyslm sie tylko, ze chodzi o product placement.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 9. Data: 2007-07-12 09:30:02
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole> napisał w wiadomości

    > Po tej definicji to nie bardzo wiem co moglaby znaczyc "kryptoreklama".
    > Domyslm sie tylko, ze chodzi o product placement.

    nie chodzi
    czy uzycie google to taki ciezki kawalek chleba?

  • 10. Data: 2007-07-12 09:37:40
    Od: smerf <s...@a...home.pl>

    PiotRek napisał(a):
    > Użytkownik "smerf" <s...@a...home.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Najpierw zdefiniuj "kryptoreklamę".

    Juz definiuje. Chodzi mi bardziej o kryptoreklame w internecie - na blogach, forach,
    stronach domowych.