  • 1. Data: 2007-07-12 00:01:34
    Temat: Spółdzielnia mieszkaniowa - pytanie
    Od: id <t...@w...pl>

    Witam!

    Od kwietnia 2007 jestem właścicielem lokalu spółdzelczo -
    wlasnosciowego. Do dnia dzisiejszego spółdzielnia dwukrotnie zmienila
    stawke za fundusz remontowy, za pierwszym razem delikatnie obniżyła , a
    za drugim znacznie podwyższyła, tu cytuje:

    "uchwała w sprawie zmiany - podwyższenia stawki Funduszu Remontowego od
    dn. 1 lipca 2007, dla właścicieli mieszkań, którzy nie są członkami
    spółdzielni"

    Dodam że członkiem spółdzielni nie jestem gdyż wpisowe z obliczeń pani
    prezes wynosiło ponad 2000 zl.

    Moje pytanie jest następujące, czy za FR można obarczyć tylko osoby nie
    będące członkami spółdzielni - podstawa prawna.

    Pozdrawiam
    Marek

  • 2. Data: 2007-07-12 01:18:45
    Temat: Re: Spółdzielnia mieszkaniowa - pytanie
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "id" <t...@w...pl> wrote in message news:f73r0j$3uq$1@news.ds.pg.gda.pl...

    > Moje pytanie jest następujące, czy za FR można obarczyć tylko osoby nie
    > będące członkami spółdzielni - podstawa prawna.

    Nie.
    Fundusz remontowy płacą też człomkowie.
    Pytanie tylko czy stawki mogą być inne.