  • 1. Data: 2007-07-11 21:08:25
    Temat: Co wazniejsze: regulamin, czy zapisy w umowie?
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    Witam

    Co jest wazniejsze: zapisy w umowie, czy w regulaminie, ktory jest
    _integralna czescia_ tej umowy?
    Dodam ze czesc zapisow jest ze soba sprzeczna.

    Np: w umowie jest informacja ze zostala zawarta na czas okreslony 12
    miesiecy, natomiast w regulaminie pisze:
    "1.Każda ze stron może rozwiązać umowę z zachowaniem 3-miesięcznego
    okresu wypowiedzenia, ze skutkiem na koniec miesiąca kalendarzowego."

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 2. Data: 2007-07-11 21:12:29
    Temat: Re: Co wazniejsze: regulamin, czy zapisy w umowie?
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Rafal M" <r...@g...com> wrote in message
    ps.com...
[...]

    A gdzie widzisz sprzeczność.
    Umowa jest na 12 miesięcy, czyli jak się skończy, to regulamin określa jak
    długo trwa okres wypowiedzenia i od kiedy się zaczyna okres wypowiedzenia.

  • 3. Data: 2007-07-11 21:12:43
    Od: "FlashT" <g...@l...com>

    Użytkownik "Rafal M" <r...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > "1.Każda ze stron może rozwiązać umowę z zachowaniem 3-miesięcznego
    > okresu wypowiedzenia, ze skutkiem na koniec miesiąca kalendarzowego."

    To nie jest sprzeczne...

  • 4. Data: 2007-07-11 21:12:53
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:1184188105.269941.197850@o61g2000hsh.googlegrou
    ps.com
    Rafal M <r...@g...com> pisze:

    > Co jest wazniejsze: zapisy w umowie, czy w regulaminie, ktory jest
    > _integralna czescia_ tej umowy?
    > Dodam ze czesc zapisow jest ze soba sprzeczna.
    1. Wg mnie umowa stanowi dokument nadrzędny.
    2. Po co podpisywać dokument wewnętrznie sprzeczny?

    --
    Jotte

  • 5. Data: 2007-07-11 21:26:27
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f73h40$bpl$1@inews.gazeta.pl witek
    <w...@g...pl.invalid> pisze:

    > A gdzie widzisz sprzeczność.
    > Umowa jest na 12 miesięcy, czyli jak się skończy, to regulamin określa
    > jak długo trwa okres wypowiedzenia i od kiedy się zaczyna okres
    > wypowiedzenia.
    To kompletne brednie. Jak sie umowa na 12 miesięcy skończyła, to się
    skończyła i stosunek pracy z mocy prawa został rozwiązany. Nie można
    wypowiedzieć nieistniejącego stosunku pracy.
    Natomiast umowa na czas określony dłuższy niż 6 m-cy może zawierać klauzulę
    zgodną z art. 33 KP.

    --
    Jotte

  • 6. Data: 2007-07-11 21:44:19
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Wed, 11 Jul 2007 23:26:27 +0200, Jotte napisał(a):

> [...]
    > wypowiedzieć nieistniejącego stosunku pracy. Natomiast umowa na czas
    > określony dłuższy niż 6 m-cy może zawierać klauzulę zgodną z art. 33 KP.

    Ale tu chyba nie chodzi o umowę o pracę. Z czym jak z czym ale z
    regulaminem w takim przypadku się jeszcze nie spotkałem ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl || http://olgierd.wordpress.com

  • 7. Data: 2007-07-11 21:55:16
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f73ivi$52r$2@inews.gazeta.pl Olgierd
    <n...@o...com> pisze:

    > Ale tu chyba nie chodzi o umowę o pracę. Z czym jak z czym ale z
    > regulaminem w takim przypadku się jeszcze nie spotkałem ;-)
    Mnie się wydaje inaczej ale może masz rację.
    Natomiast regulamin pracy może być zawarty w umowie o pracę.

    --
    Jotte

  • 8. Data: 2007-07-11 22:08:03
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

> [...]
    > skończyła i stosunek pracy z mocy prawa został rozwiązany. Nie można
    > wypowiedzieć nieistniejącego stosunku pracy.

    Sam bredzisz. To jest zapewne umowa i regulamin jakiegoś operatora
    telekomunikacyjnego albo dostawcy Internetu.

    Piotr

  • 9. Data: 2007-07-11 22:17:40
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f73kd8$q86$1@inews.gazeta.pl PiotRek
    <b...@g...pl.invalid> pisze:

    > Sam bredzisz. To jest zapewne umowa i regulamin jakiegoś operatora
    > telekomunikacyjnego albo dostawcy Internetu.
    Chłopino, użyj tych paru zwojów, jeśli je masz - jak można wypowiedzieć
    umowę, która się skończyła?

    --
    Jotte

  • 10. Data: 2007-07-11 22:23:57
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    > W wiadomości news:f73kd8$q86$1@inews.gazeta.pl PiotRek
    > Chłopino, użyj tych paru zwojów, jeśli je masz - jak można wypowiedzieć
    > umowę, która się skończyła?

    Czy Ty jesteś jakiś ograniczony? Moja uwaga dotyczyła tego,
    że nie chodzi o umowę o pracę, i w tej kwestii bredzisz.

    Na temat wypowiadania umowy się nic nie pisałem.

    A "chłopino" to sobie mów do swoich kolegów z PGR-u.

    --
    Piotr