  • 11. Data: 2006-08-11 07:23:39
    Temat: Re: kretyni, co to parkowac nie potrafia.../cd/
    Od: Michał Gancarski <w...@t...pl>

    On Fri, 11 Aug 2006 08:05:35 +0200, Adam Pietrasiewicz
    <n...@n...tpi.pl> wrote:

    [...]
    > Kudlateq mieszka na Kinowej, gdzie jest siedziba MW.
    >
    > Trzeba mu wybaczyć. To nie jego wina.

    Twierdzisz, że brunatne patałachy z MW mają w swojej siedzibie emiter
    promieniowania, które roznosi memy narodowo-socjalistyczne po okolicy? :-)

    --
    Michał Gancarski
    "If there's not drama and negativity in my life, all my songs will be

  • 12. Data: 2006-08-11 07:45:21
    Od: "Irek M." <f...@w...pl>

    Coś o imieniu *"Konservatyvny kudlatek "" <chuj w dupe.wszystkim"inkowskim*
    wyszło z norki pociągając nosem i wybiadoliło:

    <ciach>

    Spadaj na drzewo liście pompować.

    --
    I.
    "Przekora jest większą przyjemnością, niż największy orgazm"

  • 13. Data: 2006-08-11 07:48:16
    Od: "Irek M." <f...@w...pl>

    Coś o imieniu *Michał Gancarski* wyszło z norki pociągając nosem i
    wybiadoliło:

    > [...]
    >
    > Twierdzisz, że brunatne patałachy z MW mają w swojej siedzibie emiter
    > promieniowania, które roznosi memy narodowo-socjalistyczne po
    > okolicy? :-)

    Jemu padło jak mijał takiego jednego na ulicy :)

  • 14. Data: 2006-08-11 07:49:39
    Od: "Irek M." <f...@w...pl>

    Coś o imieniu *szerszen* wyszło z norki pociągając nosem i wybiadoliło:

    > no coz za odkrywczosc w temacie, a nie przyszlo ci do glowy ze to
    > bezsens dublowac istniejace juz pomysly
    > a o czyms takim jak "nie parkuj jak los" http://www.nieparkuj.pl/ to
    > moze kiedykolwiek slyszales?

    Ale serwis www.nieparkuj.pl prowadzi łże użytkownik dlatego
    kudłaty burak musi mieć swój. Jedynie słuszny rzecz jasna.

  • 15. Data: 2006-08-11 09:31:39
    Od: "Szuwaks" <s...@g...pl>

    Witam,

    Użytkownik ""Konservatyvny kudlatek "" <chuj w dupe.wszystkim"inkowskim" i
    kaweckim@i jemu.podobnym.il> napisał w wiadomości

    > sam jesteś jebanym żydowskim trollem

    Szanowny panie,
    Jeśli to pan jesteś prowadzącym serwis "zawalidroga.waw.pl", to:
    ze względu na zupełny brak kultury i obycia jaki pan zaprezentowałeś,
    ze względu na ordynarne ubliżanie osobom na grupach dyskusyjnych,
    ze względu na zamieszczanie obraźliwych i wulgarnych tekstów w nagłówkach
    postów,
    ze względu na crosspostowanie w Usenecie,
    nie mam zamiaru wspierać takich ludzi i ich serwisów internetowych.
    W związku z tym, kategorycznie żądam usunięcia moich zdjęć jakie przesłałem
    wczoraj do pańskiego serwisu i które zostały opublikowane.

    Jeśli nie jesteś pan prowadzącym serwis "zawalidroga.waw.pl, to niech cię
    ścigają abuses i providers.

    Szuwaks

  • 16. Data: 2006-08-11 10:34:38
    Temat: [OT] Re: kretyni, co to parkowac nie potrafia.../cd/
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    Zastanawiam sie, czy w tej sytuacji, na tej grupie, OT nie powinno tu
    oznaczac On Topic...

    A pytanie jest takie.

    Czy na podstawie rzetelnej dokumentacji zdjeciowej wraz z zeznaniem 2
    swiadkow i aktualna data zdarzenia nie mozna nalozyc mandatu na zle
    parkujacego kierowce (chodzi mi o to, czy mozna taka dokumentacje przeslac
    do Sadu Grodzkiego z wnioskiem o ukaranie, albo na policje... albo...)?
    Jakie sa mozliwosci?

    Dla oburzonych kierowcow wytlumaczenie: chodzi mi o ukaranie tych kilku
    przypadkow na tysiac zle zaparkowanych samochodow, gdzie jest to wyjatkowo
    razace i szkodliwe.

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 17. Data: 2006-08-11 11:07:32
    Temat: Re: [OT] Re: kretyni, co to parkowac nie potrafia.../cd/
    Od: "Szuwaks" <s...@g...pl>

    Witam,

    Użytkownik "Tiger" <c...@c...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > do Sadu Grodzkiego z wnioskiem o ukaranie, albo na policje... albo...)?

    Wystarczy jedno dobre zdjęcie (elektroniczny oryginał, który ma zapisaną
    datę i godzinę ekspozycji), opis sytuacji czyli zeznanie na piśmie (bez
    konieczności udawania się na komisariat), podanie wszelkich swoich danych
    wraz z kontaktowymi nr. telefonów, wysłanie tego mejlem do WRD KSP.
    WRD kieruje taką sprawę do sądu.

    Szuwaks

  • 18. Data: 2006-08-11 12:22:49
    Od: Kudłaty Na Klacie <k...@g...pl>

    Dnia Fri, 11 Aug 2006 01:00:28 +0200, "Konservatyvny kudlatek " napisał(a):

    [sru]

    Niniejszym oświadczam, że zbieżność nazwisk (no, wiadomo o co chodzi), jest
    przypadkowa, ja nic do Żydów nie mam, sam źle parkuję a mój konserwatyzm
    nie jest tak głupi/

    Pzdr
    --
    Kudłaty Na Klacie
    Kobiety są jak komórki - różne bajery, ale funkcja jedna.

  • 19. Data: 2006-08-11 12:44:44
    Od: "WaSyL" <w...@r...megapolis.pl>

    "moon" <l...@w...pl> wrote in message
    > Użytkownik ""Konservatyvny kudlatek "" <chuj w dupe.wszystkim"inkowskim" i
    > kaweckim@i jemu.podobnym.il> napisał w wiadomości

    > :) !

    na poczatku myslalem, ze zle kliknalem i to pl.pregierz huehue

  • 20. Data: 2006-08-11 16:06:17
    Od: "Gryngol" <j...@p...onet.pl>

    http://www.zawalidroga.waw.pl/zoom_image.php?sort=id
    &id_phot=10&start=4&limit=16&kategoria=4&fraza=&albu
    m=

    jak ja lubie sie miedzy takimi przeciskac na chodniku, albo na scieżce
    rowerowej, zawsze potem blacharze/lakiernicy maja dodatkową pracę

    GRYNGOL