  • 21. Data: 2006-08-11 18:02:03
    Temat: Re: kretyni, co to parkowac nie potrafia.../cd/
    Od: "\"Konservatyvny kudlatek \"" <chuj w dupe.wszystkim"inkowskim" i kaweckim@i jemu.podobnym.il>

    > no coz za odkrywczosc w temacie, a nie przyszlo ci do glowy ze to bezsens
    > dublowac istniejace juz pomysly
    > a o czyms takim jak "nie parkuj jak los" http://www.nieparkuj.pl/ to moze
    > kiedykolwiek slyszales?

    a wiesz, że ten serwis nie działa?

  • 22. Data: 2006-08-11 20:51:51
    Od: "Irek M." <f...@w...pl>

    Coś o imieniu *"Konservatyvny kudlatek "" <chuj w dupe.wszystkim"inkowskim*
    wyszło z norki pociągając nosem i wybiadoliło:

    Bo jesteś jebanym żydowskim trollem?

    --
    I.
    "Przekora jest większą przyjemnością, niż największy orgazm"

  • 23. Data: 2006-08-14 19:47:15
    Od: "Lawrens Hammond" <v...@i...pl>

> [...]
    > kaweckim@i jemu.podobnym.il> napisał w wiadomości

    > no coz za odkrywczosc w temacie, a nie przyszlo ci do glowy ze to bezsens

    Ja tam nawet smycz i pakiet "mandatów", oraz naklejkę na lodówkę wygrałem :))

    --
    LH
    Mleko-czeko mleko-lada,

  • 24. Data: 2006-08-14 19:49:35
    Od: "Lawrens Hammond" <v...@i...pl>

    > a wiesz, że ten serwis nie działa?

    To co mi się w takim razie pokazało pół minuty temu, po wpisaniu w
    przeglądarce http://www.nieparkuj.pl ?
    Bo było tam o jakichś chujowo parkujących blachosmrodach... ale rzeczywiście,
    może to nie to?

    --
    LH
    Mleko-czeko mleko-lada,

  • 25. Data: 2006-08-14 20:14:07
    Od: Wiktor 'Wiki' Matlakiewicz <w...@s...pl>

    czeŚĆ,
    ... a dzień taki sam u nas jak u Was,
    napisał Lawrens Hammond na pl.pregierz do nas:

    > Ja tam nawet smycz

    To rozumiem - mozna przypiąć takiego parkujacego do przybycia
    właściwych organów w ramach zatrzymania obywatelskiego.

    > i pakiet "mandatów",

    To rozumiem - można wsadzić za wycieraczkę takiemu parkujacemu
    zamiast wezwania właściwych organów w ramach ostrzezenia obywatelskiego.

    > oraz naklejkę na lodówkę wygrałem :))

    Ale że ludzie nawet lodówki na ściezkach rowerowych
    parkują to dla mnie nowość :o)))

    z głupawką spod znaku nocnej kolejowej podróży na drugi koniec polski
    pozdrawiam
    Wiki [sea mode]

    --
    Wiktor 'Wiki' Matlakiewicz //^\\___ And when I vest my flashing sword
    8o ^ / And my hand takes hold in judgement

  • 26. Data: 2006-08-15 23:21:19
    Od: "\"Konservatyvny kudlatek \"" <chuj w dupe.wszystkim"inkowskim" i kaweckim@i jemu.podobnym.il>

> [...]
    > przeglądarce http://www.nieparkuj.pl ?
    > Bo było tam o jakichś chujowo parkujących blachosmrodach... ale

    to zgłoś do dodania zdjęcie... dziwne... nie dodają...? ciekawe czemu...?