  • 1. Data: 2006-08-10 23:00:28
    Temat: kretyni, co to parkowac nie potrafia.../cd/
    Od: "\"Konservatyvny kudlatek \"" <chuj w dupe.wszystkim"inkowskim" i kaweckim@i jemu.podobnym.il>

    Dzieki serdeczne za odzew, powolutku serwis zaczyna dzialac. Nie
    pozwalajcie, by parkujacy kretyni pozostawali bezkarni!!!

    www.zawalidroga.waw.pl

    Zapraszam do dyskusji na forum dyskusyjnym, do komentowania, oceniania i
    dodawania wlasnych zdjec!!!

    JAK SKUTECZNIE Z TAKIMI WALCZYC??? POLICJA I STRAZ MIEJSKA NIE REAGUJA!!!

  • 2. Data: 2006-08-10 23:57:04
    Temat: Re: kretyni, co to parkowac nie potrafia.../cd/
    Od: "masti" <g...@t...hell>

    Dnia pięknego 2006-08-11 o 01:00:28 osobnik zwany "Konservatyvny kudlatek "
    wystukał:

    a ty postować nie umiesz trollu

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    - Mam lęk gruntu - Chyba wysokości? - Wiem co mówię. To grunt zabija!.

  • 3. Data: 2006-08-11 00:25:32
    Od: "\"Konservatyvny kudlatek \"" <chuj w dupe.wszystkim"inkowskim" i kaweckim@i jemu.podobnym.il>

    > a ty postować nie umiesz trollu

    sam jesteś jebanym żydowskim trollem

  • 4. Data: 2006-08-11 00:26:06
    Od: "\"Konservatyvny kudlatek \"" <chuj w dupe.wszystkim"inkowskim" i kaweckim@i jemu.podobnym.il>

    > a ty postowa nie umiesz trollu

    sam jeste jebanym ydowskim trollem

  • 5. Data: 2006-08-11 00:44:01
    Od: "moon" <l...@w...pl>

    Użytkownik ""Konservatyvny kudlatek "" <chuj w dupe.wszystkim"inkowskim" i
    kaweckim@i jemu.podobnym.il> napisał w wiadomości

    > sam jesteś jebanym żydowskim trollem

    :) !

    Moon

  • 6. Data: 2006-08-11 00:45:41
    Od: "masti" <g...@t...hell>

    Dnia pięknego 2006-08-11 o 02:26:06 osobnik zwany "Konservatyvny kudlatek "
    wystukał:

    > sam jeste jebanym ydowskim trollem

    i tylko potwierdzasz to co piszę. Nawet nie umiesz wysłać posta z bluzgami tak,
    żeby był poprawnie napisany i nie powielony :)

  • 7. Data: 2006-08-11 05:58:28
    Od: "Piotrek" <b...@b...pl>

    Pewnego pięknego dnia "Konservatyvny kudlatek "" <chuj w
    dupe.wszystkim"inkowskim <Użytkownik ""Konservatyvny kudlatek "" <chuj w
    dupe.wszystkim"inkowskim" i kaweckim@i jemu.podobnym.il> napisał(a) w swojej
    wiadomości <news:ebgirp$o5j$1@atlantis.news.tpi.pl> następujące słowa:

    > sam jeste jebanym ydowskim trollem

    Panie CHAKIER Michale B., żeś Pan piękny przykład dał swojej głupoty....

    To że mieszkasz Pan na ulicy Waszyngtona w Warszawie nie daje Ci prawa
    nazywania kogoś jebanym żydowskim trollem.

  • 8. Data: 2006-08-11 06:05:35
    Od: "Adam Pietrasiewicz" <n...@n...tpi.pl>

    Dnia 11-08-2006 o 02:44:01 moon <l...@w...pl> napisał(a):

    > Użytkownik ""Konservatyvny kudlatek "" <chuj w
    > dupe.wszystkim"inkowskim" i kaweckim@i jemu.podobnym.il> napisał w
    > wiadomości news:ebgium$9rm$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > :) !

    Kudlateq mieszka na Kinowej, gdzie jest siedziba MW.

    Trzeba mu wybaczyć. To nie jego wina.

    Adam Pietrasiewicz
    Ogarnęła Cię lekka paranoja? Ktoś do listów ci zagląda?
    http://www.paranoik.w.pl

  • 9. Data: 2006-08-11 06:07:27
    Od: "Adam Pietrasiewicz" <n...@n...tpi.pl>

    Dnia 11-08-2006 o 07:58:28 Piotrek <b...@b...pl> napisał(a):

    > Pewnego pi?knego dnia "Konservatyvny kudlatek "" <chuj w
    > dupe.wszystkim"inkowskim <U?ytkownik ""Konservatyvny kudlatek "" <chuj w
    > dupe.wszystkim"inkowskim" i kaweckim@i jemu.podobnym.il> napisa?(a) w
    > swojej
    > wiadomo?ci <news:ebgirp$o5j$1@atlantis.news.tpi.pl> nast?puj?ce s?owa:

    > Panie CHAKIER Michale B., żeś Pan piękny przykład dał swojej głupoty....
    >
    > To że mieszkasz Pan na ulicy Waszyngtona w Warszawie nie daje Ci prawa
    > nazywania kogoś jebanym żydowskim trollem.

    Ale co w tym złego?

    Kudlateq jak wiadomo jest trollem białoruskim i jest z tego dumny.

  • 10. Data: 2006-08-11 06:28:10
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Zapraszam do dyskusji na forum dyskusyjnym, do komentowania, oceniania i
    > dodawania wlasnych zdjec!!!

    no coz za odkrywczosc w temacie, a nie przyszlo ci do glowy ze to bezsens
    dublowac istniejace juz pomysly
    a o czyms takim jak "nie parkuj jak los" http://www.nieparkuj.pl/ to moze
    kiedykolwiek slyszales?