    From: "Szuwaks" <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.regionalne.warszawa,pl.pregierz,pl.soc.prawo
    Subject: Re: kretyni, co to parkowac nie potrafia.../cd/
    Date: Fri, 11 Aug 2006 11:31:39 +0200

    Witam,

    Użytkownik ""Konservatyvny kudlatek "" <chuj w dupe.wszystkim"inkowskim" i
    kaweckim@i jemu.podobnym.il> napisał w wiadomości

    > sam jesteś jebanym żydowskim trollem

    Szanowny panie,
    Jeśli to pan jesteś prowadzącym serwis "zawalidroga.waw.pl", to:
    ze względu na zupełny brak kultury i obycia jaki pan zaprezentowałeś,
    ze względu na ordynarne ubliżanie osobom na grupach dyskusyjnych,
    ze względu na zamieszczanie obraźliwych i wulgarnych tekstów w nagłówkach
    postów,
    ze względu na crosspostowanie w Usenecie,
    nie mam zamiaru wspierać takich ludzi i ich serwisów internetowych.
    W związku z tym, kategorycznie żądam usunięcia moich zdjęć jakie przesłałem
    wczoraj do pańskiego serwisu i które zostały opublikowane.

    Jeśli nie jesteś pan prowadzącym serwis "zawalidroga.waw.pl, to niech cię
    ścigają abuses i providers.

    Szuwaks