  • 21. Data: 2016-09-08 11:35:22
    Temat: Re: kredyt na cudze dane
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> writes:
    [...]
    > Była możliwość, wystarczyło, że zastrzeżenie poza policją było

    Tylko kosztowało to bodajże 30 PLN. Coś na czym bankom tak naprawdę
    powinno zależeć.
    KJ
    The Crown is full of it!
    -- Nate Harris, 1775

  • 22. Data: 2016-09-08 11:37:14
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-09-08 o 11:34, Tomasz Kaczanowski pisze:

    > Co ma prawdziwość danych, gdy listonosz wrzuca namiętnie korespondencje
    > do innych skrzynek (awiza również), co zgłaszane było wielokrotnie, na
    > jakis czas się poprawiało, a potem to samo. Więc jak odebrać przesyłkę,
    > o której nie wiesz, że została dostarczona. Albo jak dostaniesz awizo
    > obcej osoby, jak zgłosić, że ktoś taki nie mieszka, że ktoś podał
    > fikcyjny adres?

    Włącz sobie e-awizo na poczcie, będziesz dostawał smsy jak przyjdzie
    awizo (pierwsze i powtórne). Przydatne zwłaszcza jak się skądś
    wyprowadzasz, wówczas będziesz informowany o korespondencji na stary
    adres, ale i w przypadku tego hipotetycznego listonosza wrzucającego
    awiza gdzie popadnie (może nie nierealne, ale znikomo mało
    prawdopodobne) też pomocne.

    --
    Liwiusz

  • 23. Data: 2016-09-08 11:40:21
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> writes:

    > Co ma prawdziwość danych, gdy listonosz wrzuca namiętnie
    > korespondencje do innych skrzynek (awiza również), co zgłaszane było
    na to nie ma lekarstwa :( poza wyp** listonosza. Zostają jakieś akcje
    typu przywrocenie terminu. Tak, wiem, jest to kupa roboty.

> [...]
    > odebrać przesyłkę, o której nie wiesz, że została dostarczona. Albo
    > jak dostaniesz awizo obcej osoby, jak zgłosić, że ktoś taki nie

    To akurat daje się zrobić.

    Tylko, że przyjęcie innej optyki powoduje, że nie dałoby się ścigać
    cwaniaczków, którzy wzieli kasę i nie chcą oddać. (Bo przecież nie
    przeczytałem pozwu)

    KJ

    No group of professionals meets except to conspire against the public at large.
    -- Mark Twain

  • 24. Data: 2016-09-08 12:13:03
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2016-09-08 o 11:37, Liwiusz pisze:

> [...]
    > adres, ale i w przypadku tego hipotetycznego listonosza wrzucającego
    > awiza gdzie popadnie (może nie nierealne, ale znikomo mało

    Ja mam włączone.
    Dostaję średnio 1 SMS na 20 awiz.
    Więc ta usługa jest o k.d.r.

    --
    Pete

  • 25. Data: 2016-09-08 12:15:20
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-09-08 o 12:13, Pete pisze:

    > Ja mam włączone.

    Ja też.

    > Dostaję średnio 1 SMS na 20 awiz.

    Do tej pory dostawałem w każdym przypadku.

    > Więc ta usługa jest o k.d.r.

    Reklamuj na poczcie :)

    --
    Liwiusz

  • 26. Data: 2016-09-08 12:24:01
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2016-09-08 o 12:15, Liwiusz pisze:

    > Ja też.

    > Do tej pory dostawałem w każdym przypadku.

    > Reklamuj na poczcie :)

    I co mi to da? Zgodnie z prawem Murphyego akurat Niezwykle Ważne Awizo
    zostanie olane przez P.P. i zostanę na lodzie.

    Sygnalizuję tylko, że na tej usłudze nie można polegać w 100%

    --
    Pete

  • 27. Data: 2016-09-08 12:26:28
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Pete <n...@n...com> writes:

    [...]
    > Sygnalizuję tylko, że na tej usłudze nie można polegać w 100%

    Na niczym nie można polegać w 100% (problem bizantyńskich genereałów ;)?)

    tyle, że zmniejszasz prawdopodobieństwo, że coś źle zadziała.
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    It was a JOKE!! Get it?? I was receiving messages from DAVID LETTERMAN!!

  • 28. Data: 2016-09-08 15:10:50
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

> [...]
    > przypadku tego hipotetycznego listonosza wrzucającego awiza gdzie popadnie
    > (może nie nierealne, ale znikomo mało prawdopodobne) też pomocne.

    Ostatnio kilka poleconych listonosz po prostu wrzucił do skrzynki. Oni sobie
    jakoś sami podpisują czy co?
    P.G.

  • 29. Data: 2016-09-08 15:47:22
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-09-08 o 15:10, Piotr Gałka pisze:

    > wiadomości news:nqrbgc$v10$1@node2.news.atman.pl...
    >>
    > Ostatnio kilka poleconych listonosz po prostu wrzucił do skrzynki. Oni
    > sobie jakoś sami podpisują czy co?

    Jak nie masz opcji doręczenia poleconego do skrzynki, to niech nadawca
    złoży reklamację na niedoręczenie.

    --
    Liwiusz

  • 30. Data: 2016-09-08 16:28:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości
    >Ostatnio kilka poleconych listonosz po prostu wrzucił do skrzynki.
    >Oni sobie jakoś sami podpisują czy co?

    Z poczty ?
    Na moj gust, to panstwowa Poczta takich numerow nie robi, choc za
    listonoszy nie recze.
    Za to, kupuje cos na allegro, przychodzi "kurierem", i
    a) kurier dzwoni czy jestem w domu ... nie jestem, ale ze to drobiazg,
    to sie zgadzamy, ze ma wrzucic do skrzynki,
    b) kurier dzwoni, uzgadniamy odbior po godzinach, ale pyta, czy moze
    podpisac odbior juz teraz.
    Oj, cos mi sie widzi, ze DPD placi doreczycielom, jak dostarcza
    przed 17:00 ...
    c) kurier przysyla SMS, ze zostawil u sasiadow ...

    Ale to w sumie moze nawet lepiej:
    a) po powrocie pismo zobaczysz, jak wroci do sadu, to nawet nie wiesz
    o co chodzi.
    b) w razie sporu jest cudzy podpis na kwitku, mozna dochodzic od
    Poczty odszkodowania :-)

    J.