  • 31. Data: 2016-09-08 18:12:50
    Temat: Re: kredyt na cudze dane
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    news:57d175a8$0$12562$65785112@news.neostrada.pl...

    > Z poczty ?
    Chyba tak.
    Nie upewniałem się. To do syna było - składał papiery na kilka uczelniach bo
    nie był pewien, czy się dostanie.
    Uczelnie chyba pocztą wysyłają?
    P.G.

  • 32. Data: 2016-09-08 18:37:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Chyba tak.
    >Nie upewniałem się. To do syna było - składał papiery na kilka
    >uczelniach bo nie był pewien, czy się dostanie.
    >Uczelnie chyba pocztą wysyłają?

    Chyba tak, choc nie zdziwilbym sie, gdyby jakims Inpostem czy
    kurierem.
    W koncu tez maja dzial marketingu i klientow szuka.

    Koperte musisz obejrzec :-)

    J.

  • 33. Data: 2016-09-09 13:35:32
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2016-09-08, Piotr Gałka <p...@c...pl> wrote:

    [...]

    > Ostatnio kilka poleconych listonosz po prostu wrzucił do skrzynki. Oni sobie
    > jakoś sami podpisują czy co?

    Są dwa rodzaje. Za potwierdzeniem nadania i za potwierdzeniem odbioru.
    Ten pierwszy możesz dostać do skrzynki.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 34. Data: 2016-09-09 13:41:00
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 9 września 2016 13:35:23 UTC+2 użytkownik Wojciech Bancer napisał:

    > Są dwa rodzaje. Za potwierdzeniem nadania i za potwierdzeniem odbioru.
    > Ten pierwszy możesz dostać do skrzynki.
    Od kiedy tak jest?
    Bo od zawsze było że jest list polecony(adresat musi potwierdzić jego odbiór) i list
    z potwierdzeniem odbioru(nadawca dostaje tzw zwrotkę potwierdzająca że adresat list
    odebrał.

  • 35. Data: 2016-09-09 13:54:39
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2016-09-09, Kris <k...@g...com> wrote:

    [...]

    > Od kiedy tak jest?

    Odkąd pamiętam. W urzędzie się mnie pytali, czy chcę te pierwsze dostawać do
    skrzynki i wypełniałem na to pismo. I takie polecone, które nie wymagają
    potwierdzenia odbioru dostaję na skrzynkę.

    Dlatego napisałem "możesz", a nie że "dostaniesz". :)

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 36. Data: 2016-09-09 14:10:27
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 9 września 2016 13:54:29 UTC+2 użytkownik Wojciech Bancer napisał:

    > Odkąd pamiętam. W urzędzie się mnie pytali, czy chcę te pierwsze dostawać do
    > skrzynki i wypełniałem na to pismo. I takie polecone, które nie wymagają
    > potwierdzenia odbioru dostaję na skrzynkę.
    A tak to tak. Zgoda.
    Lepiej jednak żeby do skrzynki wrzucali. Na skrzynce ryzyko ze wiatr zwieje.
    > Dlatego napisałem "możesz", a nie że "dostaniesz". :)
    No i się wyjaśniło;)

  • 37. Data: 2016-09-09 15:45:22
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2016-09-09 o 13:35, Wojciech Bancer pisze:

    > Są dwa rodzaje. Za potwierdzeniem nadania i za potwierdzeniem odbioru.
    > Ten pierwszy możesz dostać do skrzynki.

    Tylko jeśli wyrazisz na to oficjalną zgodę.

    Pozdrawiam

  • 38. Data: 2016-09-09 19:00:55
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) writes:

    > Tylko, że przyjęcie innej optyki powoduje, że nie dałoby się ścigać
    > cwaniaczków, którzy wzieli kasę i nie chcą oddać. (Bo przecież nie
    > przeczytałem pozwu)

    Ale to jest przynajmniej w części winą np. banku - mógł im nie dać kasy,
    mógł lepiej sprawdzić, z kim ma do czynienia itd.
    "Cwaniaczek" tak czy owak będzie poza zasięgiem, nie da się ustalić jego
    adresu, ani np. konta bankowego. To uczciwi ludzie są zagrożeni.

    Natomiast w przypadku przekrętu "z danymi", ofiara nie miała żadnej
    możliwości zabezpieczenia się przed taką sytuacją, nie miała także
    żadnej możliwości dowiedzenia się o nim, a państwo polskie bierze w tym
    procederze aktywny udział.
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 39. Data: 2016-09-12 00:04:07
    Od: poreba <d...@p...pl>

    Dnia Sat, 3 Sep 2016 22:51:13 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Tak.
    Chwilka, moment...
    Sugerujesz, że:
    - zmiana MAC karty sieciowej
    - zerwanie 'nalepki znamionowej' (gdzie nr seryjny i data produkcji) z
    młynka do kawy
    w domowych pieleszach, bez zamiaru wprowadzania tak zmienionych urzadzeń do
    obrotu gospodarczego podlega 'do lat trzech'?
    To ja Cię oficjalnie informuję, żem był dokonał wielokrotnie
    powyższych przestępstw. Czyń swą powinność.

    --
    pozdro
    poreba

  • 40. Data: 2016-09-20 09:30:35
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Nie powinien.
    No chyba, ze w relacjach przedsiębiorca - konsument.

    -----