  • 1. Data: 2016-08-28 20:03:08
    Temat: Rozwiązanie umowy o świadczenie usługi przed rozpoczęciem tego świadczenia
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    Hello,

    Podpisałem umowę o podłączenie do netu. było to na początku sierpnia. 14
    dni minęło oczywiście. moment aktywacji usługi w umowie jest określony
    na koniec października. W regulaminie jest napisane, że mogę rozwiązać
    umowę przed jej zakończeniem, ale wtedy zwracam przyznane mi ulgi za
    okres korzystania, co jest dla mnie zapisem ok.

    Jako, że usługa nie została aktywowana, więc żadnych ulg mi nie
    przyznano. Moje rozumowanie jest takie, że jak wypowiem umowę powiedzmy
    jutro, to rozwiąże się na koniec września, więc nie będzie mnie to nic
    kosztowało. Zgadza się?

    a.

  • 2. Data: 2016-08-29 16:35:59
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

> [...]
    > Moje rozumowanie jest takie, że jak wypowiem umowę powiedzmy jutro, to
    > rozwiąże się na koniec września, więc nie będzie mnie to nic kosztowało.

    Logika na to wskazuje, jeśli nie dostałeś ulgi za wpisowe.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 3. Data: 2016-08-29 21:25:06
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2016-08-29 o 16:35, Stokrotka pisze:

    > Logika na to wskazuje, jeśli nie dostałeś ulgi za wpisowe.

    jest na świecie funkcjonująca firma, która bierze kasę za samo
    podpisanie umowy, bez aktywacji usług? ;)

    a.

  • 4. Data: 2016-08-29 22:46:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur Miller" napisał w wiadomości grup

    >jest na świecie funkcjonująca firma, która bierze kasę za samo
    >podpisanie umowy, bez aktywacji usług? ;)

    No wiesz, teoretycznie ktos tam moze teraz druta ciagnac, i ponosic
    koszta, ktore beda dopiero w przyszlosci splacone.

    A prad, woda, gaz - nie ma tak, ze najpierw przedplata, a potem
    przylacze ?

    J.

  • 5. Data: 2016-08-30 08:42:00
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2016-08-29 o 22:46, J.F. pisze:

    > No wiesz, teoretycznie ktos tam moze teraz druta ciagnac, i ponosic
    > koszta, ktore beda dopiero w przyszlosci splacone.
    >
    > A prad, woda, gaz - nie ma tak, ze najpierw przedplata, a potem przylacze ?

    druta ciągną do całej wiochy.
    a prąd i gaz... ok, ale tam nie masz raczej ulg w promocji typu "darmowe
    przyłącze w umowie na 2 lata".

    a.