  • 1. Data: 2016-08-30 09:01:46
    Temat: Mapa wlasciwosci sadów okregowych?
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Czy jest jakaś interaktywna mapa właściwości sądów (okręgowych), podobna w koncepcji
    do przykładowej mapy papierowej:
    http://swiatmap.pl/images/images/EKO/polska-sady/pol
    ska_sady_500.jpg
    Interesuje mnie obszar województwa mazowieckiego.
    Swoją drogą tyle pożytecznych rzeczy mogłoby zrobić czy to ministerstwo, czy to rada
    sądownictwa, czy podobne instytucje - gdyby tylko chciały, a nie myślały wyłącznie o
    swoich stanach spoczynku.

  • 2. Data: 2016-08-31 22:37:41
    Temat: Re: Mapa wlasciwosci sadów okregowych?
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-08-30 o 09:01, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    rada sądownictwa, czy podobne instytucje - gdyby tylko chciały, a nie myślały

    Miałeś w szkole problemy z czytaniem i geografią, że nie umiesz czytać
    literek i mapy?

    --
    Sonn

  • 3. Data: 2016-09-01 09:06:43