  • 31. Data: 2009-03-07 21:06:55
    Temat: Re: komusze prawo własności
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Art pisze:

    > Więc choćby przez zasiedzenie należy on do lokatorów członków spółdzielni.

    Weź sobie kc i zobacz jakie są przesłanki zasiedzenia.

    --
    @2009 Johnson
    Audiatur et altera pars

  • 32. Data: 2009-03-07 21:12:14
    Od: Art <s...@w...pl>

    > Weź sobie kc i zobacz jakie są przesłanki zasiedzenia.

    Właśnie mija 20 lat od momentu zmiany systemu.
    Śmiem twierdzić, że mniej więcej od połowy lat 90 zapanował porządek w
    przekazywaniu gruntów dla spółdzielni pod budownictwo mieszkaniowe.
    Reasumując - w bardzo wielu przypadkach zasiedzenie "przejdzie" bez
    problemów.

  • 33. Data: 2009-03-07 21:16:34
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Art pisze:

    > Właśnie mija 20 lat od momentu zmiany systemu.

    Weź sobie kc i zobacz jaki okres jest niezbędny do zasiedzenia. To
    trochę dłużej niż 20 lat.

    > Śmiem twierdzić, że mniej więcej od połowy lat 90 zapanował porządek w
    > przekazywaniu gruntów dla spółdzielni pod budownictwo mieszkaniowe.

    Twopje twierdzenie mija się z rzeczywistością.

    > Reasumując - w bardzo wielu przypadkach zasiedzenie "przejdzie" bez
    > problemów.

    Akurat.
    Pomijam już to problematykę zasiedzenia jak sie "kupiło" tylko
    wyodrębniony lokal.

    --
    @2009 Johnson
    Audiatur et altera pars

  • 34. Data: 2009-03-07 21:26:00
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Art wrote:

    > idź do swoich zdjęć pedofilsko/pornograficznych zboczeńcu

    pokazujesz tylko, że jesteś żałosnym psychopatycznym palantem, kierowco
    ogóra.

  • 35. Data: 2009-03-07 21:38:02
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Art pisze:

    > Nie jest takie oczywiste skoro grunt został przekazany na cele
    > mieszkaniowe przez miasto.
    > Więc choćby przez zasiedzenie należy on do lokatorów członków spółdzielni.

    A my opłacamy dalej co miesiąc w czynszu ten podatek gruntowy.

    --
    animka

  • 36. Data: 2009-03-07 22:14:55
    Od: Art <s...@w...pl>

    > Weź sobie kc i zobacz jaki okres jest niezbędny do zasiedzenia. To
    > trochę dłużej niż 20 lat.

    20 lat wystarcza dla posiadacza samoistnego, coś sie zmieniło w tej materii?

    > Twopje twierdzenie mija się z rzeczywistością.

    To chyba oczywiste, że nie wszędzie musiało tak być

    > Akurat.
    > Pomijam już to problematykę zasiedzenia jak sie "kupiło" tylko
    > wyodrębniony lokal.

    Więc wyodrębniony lokal jest wyodrębniany razem z przysługującym gruntem
    nie wiedziałes o tym? :-)

  • 37. Data: 2009-03-07 22:15:40
    Od: Art <s...@w...pl>

    > pokazujesz tylko, że jesteś żałosnym psychopatycznym palantem, kierowco
    > ogóra.

    hahahaha ZBOCZEŃCU!!!

  • 38. Data: 2009-03-07 22:18:07
    Od: Art <s...@w...pl>

    > A my opłacamy dalej co miesiąc w czynszu ten podatek gruntowy.

    Akurat podatek gruntowy czy od nieruchomości tak czy owak należy płacić
    ale taka opłata za ogrzewanie płacona dla spółdzielni jest często wyższa
    o 40-50%
    od ogrzewania gazem porównywalnej powierzchni w mieszkaniach gdzie nie
    sięgają macki spółdzielcze.

  • 39. Data: 2009-03-07 23:00:47
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Art pisze:

> [...]
    > o 40-50%
    > od ogrzewania gazem porównywalnej powierzchni w mieszkaniach gdzie nie

    Ja zostaję przy sp-czo własnościowym.
    Jaka jest różnica w czynszu między tym jakie ja mam a w całkowitej własności?

    --
    animka

  • 40. Data: 2009-03-07 23:14:44
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Art" <s...@w...pl> napisał w wiadomości news:

    > Nie jest takie oczywiste skoro grunt został przekazany na cele
    > mieszkaniowe przez miasto.

    Co znaczy "przekazane"?
    I co taka czynnośc zmienia w prawie własności?

    > Więc choćby przez zasiedzenie należy on do lokatorów członków spółdzielni.

    Nie, dopóki to zasiedzenie nie zostanie klepnięte w sądzie.
    A i tak wtedy po prostu zmieni się własciciel gruntu, a co za tym idzie
    Twoje "nie jest to takie oczywiste" wychodzi na oczywistą brednię.