  • 1. Data: 2009-03-06 18:53:52
    Temat: jak wyrejestrować firmę, która nie istnieje
    Od: "Aleksander" <p...@t...pl>

    Witam
    Może ktoś wie jak to zrobić?

    10 lat temu kupiłem dom.
    ale do dziś przychodzą, na mój adres różne pisma do firmy, którą prowadzili
    byli właściciele pod tym adresem, ale firmy z adresu nie wyrejestrowali. .
    Oczywiście dawni właścciciele są nienamierzalni
    Jak zrobić by wyrejestrować firmę z mojego adresu, która od wielu lat chyba
    nawet nie istnieje?
    W Urzędzie Miejskim powiedziano, że by wyrejestrować z tego adresu, musi być
    właściciel firmy, a tego nie ma.
    W ten sposób mam coraz więcej pism urzędowych, najść różnych urzędników,
    itp.

    Proszę zorientowanych w prawie o pomoc

    pozdrawiam
    Alx

  • 2. Data: 2009-03-06 18:58:22
    Temat: Re: jak wyrejestrować firmę, która nie istnieje
    Od: Artur <s...@r...pbz>

    Dnia Fri, 6 Mar 2009 19:53:52 +0100, Aleksander napisał(a):

    > 10 lat temu kupiłem dom.
    > ale do dziś przychodzą, na mój adres różne pisma do firmy, którą prowadzili
    > byli właściciele pod tym adresem, ale firmy z adresu nie wyrejestrowali. .

    Twierdzisz że poprzedni właściciel się nie "wyrejestrował" czyli nie
    wymeldował?
    Celowość zamierzona ;)

  • 3. Data: 2009-03-06 20:26:41
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Artur" <s...@r...pbz> napisał w wiadomości
    > Twierdzisz że poprzedni właściciel się nie "wyrejestrował" czyli nie
    > wymeldował?
    > Celowość zamierzona ;)
    > Zobaczymy co napisze Gotfryd :)

    Wymeldowanie się lub nie nie ma nic wspólnego z brakiem zmiany w ewidencji
    Urzędu Miasta, REGON i Urzędu Skarbowego siedziby firmy.

  • 4. Data: 2009-03-06 21:00:42
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Robert Tomasik pisze:

    > Wymeldowanie się lub nie nie ma nic wspólnego z brakiem zmiany w ewidencji
    > Urzędu Miasta, REGON i Urzędu Skarbowego siedziby firmy.

    Poza tym co ma meldunek do prowadzenia dzialalnosci? Dzialalnosc
    rejestruje sie w miejcu zamieszkania a nie zameldowania :)

    Jacek Kustra

  • 5. Data: 2009-03-06 21:18:56
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

  • 6. Data: 2009-03-06 21:23:18
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "castrol" <j...@w...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Poza tym co ma meldunek do prowadzenia dzialalnosci? Dzialalnosc
    > rejestruje sie w miejcu zamieszkania a nie zameldowania :)

    Ani w tym, ani w tym
    W miejscu jej prowadzenia.

  • 7. Data: 2009-03-06 21:26:19
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Robert Tomasik pisze:
    > Użytkownik "Artur" <s...@r...pbz> napisał w wiadomości
    >
    > Wymeldowanie się lub nie nie ma nic wspólnego z brakiem zmiany w
    > ewidencji Urzędu Miasta, REGON i Urzędu Skarbowego siedziby firmy.

    No i jeszcze taki szczegół, że przecież tam może być zarejestrowana
    jakaś spółka prawa handlowego, a to z meldunkiem nie ma nic wspólnego.

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2009-03-06 21:28:21
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > No i jeszcze taki szczegół, że przecież tam może być zarejestrowana
    > jakaś spółka prawa handlowego, a to z meldunkiem nie ma nic wspólnego.

    Tak jakby innej spółki albo dg miało.....

  • 9. Data: 2009-03-06 21:44:01
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Aleksander pisze:

> [...]
    > Oczywiście dawni właścciciele są nienamierzalni
    > Jak zrobić by wyrejestrować firmę z mojego adresu, która od wielu lat chyba

    Ale skąd pomysł, że jak wyrejestrujesz tę firmę w urzędzie to poczta nie
    będzie przychodziła do tej firmy? Przecież poczta doręcza tam gdzie chcą
    nadawcy. A nadawcy wysyłają na adres którym im podał ten poprzedni
    właściciel.

    --
    @2009 Johnson
    Audiatur et altera pars

  • 10. Data: 2009-03-06 21:49:10
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Cavallino pisze:
    > wiadomości news:

    > Tak jakby innej spółki albo dg miało.....

    Miejsce zamieszkania jest jedną z danych firmy, która jest wpisana do
    EDG, a jakoś tak się składa, że u nas w sprawach urzędowych ludzie
    podają miejsce zamieszkania takie jak zameldowania, choćby faktycznie
    były to inne miejsca.

    --
    Liwiusz