  • 21. Data: 2009-03-07 19:22:13
    Temat: Re: komusze prawo własności
    Od: Art <s...@w...pl>

    Tomek Głowacki pisze:

    > Sprzedaży nie, ale przekształcenia spółdzielczego lokatorskiego w
    > spółdzielcze własnościowe.

    A dlaczego spółdzielcze własnościowe, a nie pełna własność z wpisem do
    ksiąg wieczystych?
    Ktoś Ciebie zrobił w konia. Intencją ustawy umożliwiającej
    przekształcenie praw własności w spółdzielniach
    było ustanowienie pełniej własności do lokalu.

  • 22. Data: 2009-03-07 19:25:13
    Od: Art <s...@w...pl>

    Marek Dyjor pisze:

> [...]
    > prawie.
    >
    > warto sprawdzić czym jest spółdzielnia i kiedy powstały pierwsze
    > spółdzielnie miszkaniowe a co zatym idzie czym jest spółdziecza własność
    > lokalu.
    >
    > uważasz widać że z końcem komuny należało spółdzielnie rozwiązań a
    > lokale odebrać najemcom z prawem pierwokupu po cenach rynkowych - wkład
    > własny. Żeby było rynkowo a nie po komuszemu.
    >
    > Komuszym było prawo które pozwoliło ludziom dostać lokale na włąsność za
    > darmo. Gdy inni musieli zapłacić sporo pieniedzy za to samo.

    Dyjor ty jako kompletny i uniwersalny ignorant masz wyjatkowo blade
    pojęcie o 90% rzeczy i spraw które otaczają człowieka w tej części
    Europy. Nie znasz się praktycznie na niczym więc racz spłynąć z tej
    grupy, ewentualnie nie zabierać głosu :-)

  • 23. Data: 2009-03-07 19:28:25
    Od: Art <s...@w...pl>

    > Posiadanie nie jest żadnym tytułem do władania. Posiadanie to stan
    > faktyczny.

    Więc jaki jest status prawny budynków postawionych na nie swoim gruncie
    i de facto nie należących do spółdzielni mieszkaniowych.Rzecz jasna nie
    dotyczy to wszystkich budynków we wszystkich spółdzielniach.

  • 24. Data: 2009-03-07 20:09:52
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Art wrote:

> [...]
    > Europy. Nie znasz się praktycznie na niczym więc racz spłynąć z tej
    > grupy, ewentualnie nie zabierać głosu :-)

    idź sie wypchac komuchu

  • 25. Data: 2009-03-07 20:18:06
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Art pisze:

    > Więc jaki jest status prawny budynków postawionych na nie swoim gruncie
    > i de facto nie należących do spółdzielni mieszkaniowych.Rzecz jasna nie
    > dotyczy to wszystkich budynków we wszystkich spółdzielniach.

    Bloki są własnością właściciela gruntu. To chyba oczywiste.

    --
    @2009 Johnson
    Audiatur et altera pars

  • 26. Data: 2009-03-07 20:30:07
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Tomek Głowacki" <t...@t...o2.pl-invalid> napisał
    w wiadomości news:gouehh$1uj$1@portraits.wsisiz.edu.pl...

    > Sprzedaży nie, ale przekształcenia spółdzielczego lokatorskiego w
    > spółdzielcze własnościowe.

    Tyle że nie o tym była mowa i nie tego dotyczyła ustawa.

  • 27. Data: 2009-03-07 20:31:46
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Art" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Więc jaki jest status prawny budynków postawionych na nie swoim gruncie i
    > de facto nie należących do spółdzielni mieszkaniowych.

    Spółdzielnia jest posiadaczem samoistnym zazwyczaj lub wieczystym
    użytkownikiem tychże.

  • 28. Data: 2009-03-07 20:57:25
    Od: Art <s...@w...pl>

    Marek Dyjor pisze:

    > idź sie wypchac komuchu

    idź do swoich zdjęć pedofilsko/pornograficznych zboczeńcu
    http://www.foto-art.pl-rec.podhale.pl/u179_Marek_Dyj
    or.html

  • 29. Data: 2009-03-07 20:59:39
    Od: Art <s...@w...pl>

    Johnson pisze:

    > Bloki są własnością właściciela gruntu. To chyba oczywiste.

    Nie jest takie oczywiste skoro grunt został przekazany na cele
    mieszkaniowe przez miasto.
    Więc choćby przez zasiedzenie należy on do lokatorów członków spółdzielni.

  • 30. Data: 2009-03-07 21:01:53
    Od: Art <s...@w...pl>

    > Spółdzielnia jest posiadaczem samoistnym zazwyczaj lub wieczystym
    > użytkownikiem tychże.

    ... a majątek spółdzielni teoretycznie należy do jej członków :-)
    W końcu jakaś sensowna odpowiedź, dzięki.