  • 1. Data: 2009-03-06 20:44:04
    Temat: Specyfikacja techniczna
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    Witam

    Prawo wymaga by każde sprzedawane urządzenie musi mieć polską instrukcje. Czy
    prawo obliguje też sprzedawce do udostępnienia specyfikacji technicznej
    urządzenia? A konkretnie do podania informacji o zużyciu energii elektrycznej
    dla urządzeń elektrycznych w standbaju i przy normalnej pracy?

    Przymierzam się do zakupu tv cyfrowej w UPC, ale dowiedziałem się że
    urządzenie którego używanie wymusza UPC zużywa ciągle tyle samo prądu, nie
    ważne czy MediaBox pracuje, czy jest "wyłączony" przyciskiem na
    obudowie/pilocie... Zżera około 40W, co przy pracy 24/h na dobre
    niepotrzebnie zwiększa koszty ...

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 2. Data: 2009-03-06 21:19:30
    Temat: Re: Specyfikacja techniczna
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Adramelech wrote:
> [...]
    > ważne czy MediaBox pracuje, czy jest "wyłączony" przyciskiem na
    > obudowie/pilocie... Zżera około 40W, co przy pracy 24/h na dobre

    Wiesz jakby w standby to miało pobierać 40W, to zastanawiam się co by z
    tym robiło? To by musiało być lepsze niż żelazko :)
    Raczej bzdura.

  • 3. Data: 2009-03-06 21:25:46
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał w wiadomości news:

    > Wiesz jakby w standby to miało pobierać 40W, to zastanawiam się co by z
    > tym robiło?

    To samo co nie w standby zapewne.
    Czyli np. pobierało na dysk programy z kabla.

  • 4. Data: 2009-03-06 21:27:27
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    witek <w...@g...pl.invalid> Odpowiedz na

    > Wiesz jakby w standby to miało pobierać 40W, to zastanawiam się co by z
    > tym robiło? To by musiało być lepsze niż żelazko :)
    > Raczej bzdura.

    Ludzie twierdzą że własnie tyle podaje miernik. Mediabox kręci cięgle dyskiem i się
    grzeje.
    http://forum.mediaswiat.pl/viewtopic.php?t=4910&post
    days=0&postorder=asc&start=0

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 5. Data: 2009-03-06 21:44:08
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Cavallino wrote:

    > To samo co nie w standby zapewne.
    > Czyli np. pobierało na dysk programy z kabla.

    no to wtedy nie jest to standby.

  • 6. Data: 2009-03-06 21:48:17
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > no to wtedy nie jest to standby.

    Bo tego typu sprzęty tak właśnie działają.
    W tle sobie coś tam pobierają, albo nie wyłączają się całkowicie, bo nie
    potrafią się włączyć na nagrywanie czegoś.

    A głupi htpc (zwykły komp używany w tym celu) jak najbardziej potrafi się
    zahibernować, obudzić, nagrać i wyłączyć ponownie.
    Po zahibernowaniu łyka śladowe ilości prądu - jak każdy wyłączony komp.