  • 31. Data: 2013-10-09 07:29:00
    Temat: Re: komornik - konto bankowe
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-10-09 07:18, Konfabulator pisze:
    > Ale jest przecież dokładnie tak jak piszesz. Nawet jak bank nie poczeka na
    wykorzystanie kwoty wolnej i zrealizuje przelew do komora to po reklamacji w zębach
    ze swojej kasy musi Ci oddać.

    Na marginesie: A czy ja się w końcu dowiem po co jest komornik?
    Jeśli jest sądowy tytuł egzekucyjny, to dlaczego wierzyciel nie może
    wysłać do banku odpisu (z czerwoną okrągłą pieczątką) i zrobić to samo,
    co robi komornik?
    Dlaczego wierzyciel (lub inny byle-ochroniarz) wymachując tymże odpisem
    i notarialnym pełnomocnictwem od wierzyciela nie może korzystając z
    ochrony "prawa" wejść do domu dłużnika i ponaklejać mu banderolki na
    telewizor i słoiki?

    Chyba, że to taka "tajemnica zawodowa" komorników i wierzyciel może,
    tylko nie mówi się o tym głośno?

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 32. Data: 2013-10-09 11:41:52
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    W dniu 2013-10-09 07:29, sqlwiel pisze:

> [...]
    > telewizor i słoiki?
    >
    > Chyba, że to taka "tajemnica zawodowa" komorników i wierzyciel może,

    Bo w tym państwie tylko komornik ma prawo do sciagania długów , jesli
    było by inaczej już pod twoimi drzawiami stało by setki naciagaczy w
    stylu KRUK i podobne scierwo.

  • 33. Data: 2013-10-09 13:17:30
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Konfabulator in news:63a4f576-2aaa-4ce6-a267-b4cd2557c4b6@googlegrou
    ps.com
    > Ale jest przecież dokładnie tak jak piszesz. Nawet jak bank nie poczeka
    > na wykorzystanie kwoty wolnej i zrealizuje przelew do komora to po
    > reklamacji w zębach ze swojej kasy musi Ci oddać.

    to bank AUTOMATYCZNIE nie chroni kwoty wolnej, tylko "moze" mu sie
    przydarzyc jej zabranie i odeslanie komornikowi?

  • 34. Data: 2013-10-09 13:55:30
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    W dniu 2013-10-09 13:17, 1634Racine pisze:
> [...]
    >

    > to bank AUTOMATYCZNIE nie chroni kwoty wolnej, tylko "moze" mu sie
    > przydarzyc jej zabranie i odeslanie komornikowi?

    Jakiej wolnej kwoty dziecioku, bank dostaje pismo od komorusa ze ma
    zablokowac konto i je blokuje, nic nie mozesz wyplacic musisz isc do
    komorusa zrobic przelew tudziez wplacic gotowke w kasie urzedu
    skarbowego i czekac az komornik w banku odblokuje konto.

  • 35. Data: 2013-10-09 14:27:21
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    LeonKame in news:l33g7c$i2n$1@speranza.aioe.org
    [.........]
    > Jakiej wolnej kwoty dziecioku,

    no to rozmawiamy ,jak w sierocincu:

    http://forum.ingbank.pl/forum/rachunki-osobiste/topi
    c/zajecie-egzekucyjne

    http://lajt.mbank.pl/forum/watek,993067,zajecie-egze
    kucyjne-jak-splacic.html

  • 36. Data: 2013-10-09 15:47:58
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    LeonKame wrote:
> [...]
    > komorusa zrobic przelew tudziez wplacic gotowke w kasie urzedu
    > skarbowego i czekac az komornik w banku odblokuje konto.

    wez zmien grupe i zaczniej pisac swoje frustraty na pl.soc.psychiatria

  • 37. Data: 2013-10-09 15:58:52
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    "Witam,
    Pierwszy raz zdarzyło mi się zajęcie egzekucyjne. Kwota do zajęcia to
    135 zł, mam trzy konta: prywatne, firmowe i walutowe i każde zostało
    zablokowane, mimo, że na koncie jest wystarczająca ilość środków by
    pokryć zajęcie. Mieszkam za granicą i mam pytanie: co mam teraz zrobić,
    ponieważ zostałam kompletnie odcięta od środków? Czy jest możlwiość
    odblokowania telefonicznie chociażby konta walutowego?? Czy wogóle jest
    takie prawo żeby zablokować wszystkie rachunki skoro na jednym jest
    wystarczająca ilość środków do pokrycia zajęcia egzekucyjnego??
    Zgłoś do moderacji Odpowiedz Cytuj
    Avatar logo ING
    Agnieszka_S
    ING Bank Śląski
    Dołączył: 23.02.2012
    Posty: 211
    do góry
    Wysłany: 14.05.2012 17:09
    Witam,
    Uprzejmie informuję, iż w przypadku blokady z tytułu zajęcia
    egzekucyjnego na rachunku indywidualnym istnieje możliwość korzystania z
    kwoty wolnej od zajęć, jeśli takowa Pani przysługuje. Wobec powyższego
    zajęcie jest realizowane po wykorzystaniu kwoty wolnej. Dodam, że w celu
    dokonania spłaty należności proponuję udanie się bezpośrednio do
    oddziału Banku bądź kontakt z ww. organem egzekucyjnym. W momencie
    uregulowania danej należności, środki zostaną odblokowane na podstawie
    pisma przekazanego do Banku przez organ egzekucyjny.
    W przypadku konta firmowego dyspozycja realizacji tytułu egzekucyjnego
    jest realizowana z konta technicznego, jeśli środki są dostępne na rachunku.
    Pozdrawiam,
    Aga"

    Umiesz czytac przyglupie ? kwoty wolne sropy pierdzioty to w bajhkach sa
    i wtojej zjebanej łepetynie .

  • 38. Data: 2013-10-09 19:48:24
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    A ty przygłupie przeczytałeś to co wkleiłeś?

[...]

    Za dużo liter?

    "na rachunku indywidualnym istnieje możliwość korzystania z
    kwoty wolnej od zajęć"

    Co kończy dowód. Pa.

  • 39. Data: 2013-10-09 19:52:01
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    1634Racine:

    to bank AUTOMATYCZNIE nie chroni kwoty wolnej, tylko "moze" mu sie
    przydarzyc jej zabranie i odeslanie komornikowi?

    -

    Są banki i banki. W takim mBanku/MultiBanku/BRE Banku działa to automatycznie. Ale w
    takim Banku Spółdzielczym z Piździwólki to już różnie bywa. Najczęściej trzeba dymać
    do oddziału by z tej kwoty skorzystać (np. PKO BP), ale są i takie matoły w
    niektórych bankach co zrealizują zajęcie i przeleją komorowi, a potem płaczą by nie
    składać reklamacji, bo będą musiały z pensji oddać.

  • 40. Data: 2013-10-10 00:16:07
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Konfabulator in news:fa706f06-18b1-404f-8d05-b7094f0cfcb6@googlegrou
    ps.com
> [...]
    > -
    > Są banki i banki. W takim mBanku/MultiBanku/BRE Banku działa to

    zaraz... ale CO dziala automatycznie? Ja zapytalem,czy bank AUTOMATYCZNIE
    nie chroni kwoty wolnej, Ty , ze TO (ale co??) dziala automatycznie -
    potwierdzasz,ze jesli dlug jest 500zl, wplynie na konto 400zl, to bank
    zabiera 400? czyli ma w nosie kwote wolna?
    kurcze ustalmy cos wreszcie, bo to jakas grotecha sie robi...

    > Ale w takim Banku Spółdzielczym z Piździwólki to już różnie
    > bywa. Najczęściej trzeba dymać do oddziału by z tej kwoty skorzystać (np.
    > PKO BP),

    czytalem tu i tam o pewnych ograniczeniach fizycznych w korzystaniu z kwoty
    wolnej, ze karta mozna , badz nie mozna, internetem mozna, badz nie mozna...
    W tej chwili to nie jest wazne, wazne jest to, czy na 100% jest honorowana
    kwota wolna = 3x srednia krajowa, czy jest bezprawie.